Anna***
Dupa ce iesim si de acolo cu cateva pungi cu dulciuri ne indreptam spre masina,dar eu ma amuzam de toate zdrentele alea in calduri care se uitau dupa Eduard,dar acesta le ingnora ,ba chiar mai mult atunci cant a vazut ca o carpa de.ai se apropie de noi acesta m.a luat in brate si m.a sarutat falamand,dar si tandru,iar curva aia,ca.... altfel nu pot sa.i spun dupa felul in care era imbracata,s.a intors pe calcaie si a plecat tunând si fulgerand de acolo...
-Asta...pentru ce a fost?intrb eu usor amuzata...
- Nu am nevoie de un motiv,spuneel, iareu ii arunc o privire de genul"imi spui azi? sau..."
- Bine,iti zic...
- Ascult. spun eu...
- Pai...1la mana te.am sarutat pentru ca te iubesc si tin ataat de mult la tine si 2 la mana pentru simplul fapt ca,acea curva ma enervasi cand am vazut ca se apropie,am zis sa o oftic putin,ceea ce am si facut...spune el multumit de raspuns
-Aoleuuu,parca ai fi un copilas de 2ani,dar... sincer asta te face si mai dragalas puiutule mic ce esti tu...spun eu si il sarut dupa care ne urcam in masina,elin stanga eu in dreapta.
Pe drum eu ma uitam la el,la satenul meu,ce bine suna"satenul meu",si ma tot strambam,el razand in hohote de reactiile mele.
- Cat mai avem pana acasa,il intreb eu,iar acesta isi ia ochii de la drum pentru cateva secunde si se uita la ceas apoi la mine si.mi apune:
- Cam o ora,am luat.o pe partea cealalta deoarece in centru e aglomeratie...asa ca....mai avem o ora,spune el iar eu fac un botic de catelus trist.Eduard se uita la mine,pret de cateva secunde ii dispare zambetul de pe fata si ma intreaba:
- Ce ai patit ingerasule?ma intraba el ingrijorat.
-Ma dor piciorele,rau,spun eu iar acesta chicoteşte scurt dupa care opreste masina si imi ia picioarele si le aseaza peste ale sale.
- E mai bine asa?ma intreaba elzambind.
- Este dar nu cu mult si nu apuca sa spune ceva ca eu.ma urc in poala lui,acesta zambind.pervers.
Incepem sa ne sarutam flamand dar cand ajunge la baza tricoului sintem intrerupti de niste batai in geam,noroc ele sunt fumurii si nu se vede mate lucru. Ma dau de pe Eduard aranjandu.ma, iar acesta lasa geamul masinii in jos si un politist ne saluta si ne intreaba:
-Stiati ca nu aveti voie sa stationati aici?
-Nu,domnule,ne scuzati,noi,dar eu l.am oprit.
-Noi am oprit aici din cauza ca telefonul mi.a cazut intre scaune si trebuia sa primesc un apel urgent asa ca nu am putut astepta pana acasa,spun eu sigura pe mine.
- Aha,atunci am sa va iery sper sa nu se mai repete . O zi buna sa aveti copii!spune politistul si noi ii raspundem in vor si pornim de pe loc.
Ajungem acasa,despachetam ce am cumparat dupa care ne schimbam in ceva mai lejer si ne punem sa ne uitam la un film,culme "FIFTY shandes of Gray"Eu imi aduc aminte de dulciuri si tasnesc spre dulap si iau o cutie de bomboane si o sticla de suc. Din cand in cand ii mai îndes cate o bomboana pe gura lui Eduard,care era foarte prins de film,si cand imi vine mie il mai gadil dau ii dau un pupic pe obraz sau pe gat.
Dupa ce filmul se termina ne mai tachinam unul pe altul,iar el adoarme imediat.Dar suntem treziti amandoi de telefonul meu care ma anunta ca am primit un mesaj,ma uit la ceas si era ora 3:45 cand me uit la mesaj incep sa tremur, iar Eduard fierbe de nervi. Mesaju era....