Mesajul era:Te.am avertizat,dar nu vrei sa ma asculti...o sa patesti ceva cat curand,iti promit...
Eduard***
Baiatul asta trebuie sa se potoleasca si sa.mi lase ingerasul in pace...ca altfel nu stiu ce o sa.i fac. Acum,din cauza lui,puiutul meu plange.
Dupa 12 ore
Anna***
Am ajuns.... Yeey, acum aterizam pe pista aeroportului din Caraibe... Locul este minunat, magic, ca un povesti. Marea albastra ,limpede si cristalina te cucereste.
După ce iesim din aeroport ne urcam intr.un taxi si pornim catre casa de vacanta a lui Eduard.
Odata ajunsi acolo rămân cu gura cascata... Casa lui era suuper faina si avea chiar si piscina.Eduard***
Ingerasul meu se bucură ca un copilas la vederea casei mele de vacanta, asa ca o iau in brate si o sarut flamand.
Intram in casa si ii prezint printesei mele camerele. Ii arat dormitorul nostru, aceasta mititica isi aseaza bagajele langa usa si de tranteste pe pat oftand...(Acesta este dormitorul Annei si al lui Eduard)
-Ti.e somn iubire?ii spun eu si ma pun langa ea, asezandu.ma langa puiul meu.
-Mmmdaaa, puţin, tie nu?ma intraba ea in soapta, fiind atat de draguta cand face asta.
- Ba da, dar rezist. Daca vrei te las sa dormi si ma duc singur pe plaja...ii spun eu ridicandu.ma din pat si scotocind prin bagaj
-Ce!?!?spune ea ofticata. Si sa se uite toate curcile alea in calduri la printul meu?spune ea cu o urma de gelozie in voce.
-Okey, atunci vii cu mine, si atat mi.a fost,am luat.o ca pe un sac de cartofi pe umar si ab bagat.o in baie,iar ea s.a speriat putin gandindu.se ca sunt un pervers fara scrupule dar se linistise cand ii intind o punguta eleganta cu un costum de baie in el.
Dupa 10 minute iese din baie foarte sexy dupa parerea mea...Dupa alte 20 de minute ajungem pe plaja unde toti retardatii aia plini de hormoni saliveaza la vederea femeii ce are degetele impletite cu ale mele, iar eu, de ciuda celorlalti, o iau in brate si o sarut ca si cum ar fi ultimul sarut.
Ne asezam pe nisipul mangaiat dulce de soare, dezbracandu.ne si ramanand doar in costumele de baie,ea fiind de.adreptul magnifica...
După o zi la plaja ne intoarcem acasa obositi eu vrand sa ma casatoresc cu "madmoiselle" asternut si "madame " pat dar imi amintesc ca apartin altcuiva, mult mai frumos, apartin ingerului meu de diamant incrustat cu trasaturi magnifice de aur roz impletit cu rubin rosu aprins.
Urc alene scarile, parca interminabile, si observ ca sunt singur asa ca sunt nevoit sa ma intorc pe calcaie si sa cobor scarile cu viteza luminii crezand ca mi.am uitat puiutul pe plaja printre acei perversi retardati,dar ma linistesc cand o vad in bucatarie scotocind dupa ceva de macare...mare mi.a fost mirarea cand vad ca scoate din dulap o cutie cu gosi si una cu macarons si imi amintesc de frappé-urile din masina asa ca... (,)cat ai bate din palme ma intorc cu doua pahare dar ingerasul meu nu mai era in bucatarie, imi invart ochii prin camera si o zaresc stand pe canapea, stand turceste cu cutia de gogosi in brate, uitandu.se la televizor. Chicotesc putin cand o vad cat de draguta este,si o iau prin surprindere,caci nu m.a observat...,o apuc de solduri dar aceasta riposteza si ma trezesc cu palma ei fina lipita de obrazul meu.
Anna***
Cine dracu'...? O_o ce.am facut,mi.am pleznit baiatul,ce proasta pot sa fiu,dar el m.a speriat,am crezut ca e vreun obsedat,nu mi.am dat seama ca iubitul meu se tine.de poante,ce raaau imi paaare,sper ca nu s.a suparat pe mine
-Esti bine,iubire?il intreb mangaindu.i obrazul intosit din pricina loviturii.
-Da,cred,dar durerea o ia spre dreapta,se indreapta spre buze,ce fac acum,si face o fata de catelus
Fara sa mai stau pe ganduri il trag inspre mine si.l sarut tandru si duios acesta ranjind la pacaleala reusita de el.
Dupa ce am mai stat vreo 2 ore la televizor si am mai vorbit si tachinat putin ne.am dus la culcare,si inainte de a ne pune in pat( deja ma irita chestia asta) telefonul suna anuntandu.ma ca am primit un mesaj,dar fii d mult prea obosita sa.l citesc imi spun ca il voi citi dimineata,ma imbrac in ceva lejer si racoros si ma pun langa uriasul meu.Adormim destul de repede fiind prinsa in mrejele viselor.
Va urma...