773 36 0
                                    

Cand am vazut mesajul,care era geve de genul: Daca nu pleci, unde iti stau picioarele iti va sta capul!!!.Am inceput sa tremur si sa respir sacadat,iar Eduard fierbea de nervi si intriga.Am inceput sa plang, iar Eduard cand m.a vazut m.a strans in prate,ma mangaia pe cap si ma saruta intruna,exact cum un parinte isi saruta copilul atunci cand este suparat.
Eduard***
Pun pariu ca asta e Cezar,a vazut.o pe Anna si acum vrea sa mi.o ia de langa mine....dar eu nu am sa.l las sa mi.o ia decat peste cadavrul meu si nici macar atunci. Tin prea mult la ea,asta e prima data cand o vad plangand,dar nu mai vreau sa o vad trista,ochii ei parca se inegresc de ura iar chipul de inger vesel devine unul trist,de o frumusete mai ciudata.
- Puiule,stai linistita nu se va intampla nimic,ii spun eu iar ea atunci ofteaza cu un tremur in voce si imi spune:
- Cine este? Il cunosti? De ce vrea sa imi faca rau? De ce, Eduard,de ce?spune ea,iar apoi parca si parul ei de raze de soare se intuneca...
- Ar trebui sa sti ceva,Anna...ii spun eu cu nesiguranta...oare ar trebui sa stie o iubesc prea mult sa o pierd,asa ca...am sa ii spun...
- Ce este?ma intreaba ea inca cu lacrimi in ochi...
-Te rog,orice ar fi... sa nu pleci de langa mine,poate tu nu stii dar eu TE IUBESC mai mult ca si pe propria persoana.... Eu sunt cel mai renumit mafiot al Turciei...
- ....Se....ri......ooo....serios?ma intreaba ea speriata...
- Da,e adevarat, dar te rog nu pleca,tin la tine cum n.am tinut la nimeni,vreodata...😢💞
Anna***
In momentul asta as vrea sa rup usa sau sa sar de pe balcon de nervi si totodata de frica,dar atunci cand am auzit ca ma iubeste si ca tine la mine cum nu a mai tinut la nimeni pana acum...
- Mi.e frica,puiule...i.am spus eu ,iar pe fata lui,atat de frumoasa a aparut un zambet minunat care mi.a luat deodata toata tristetea...👄

    - Te iubesc ingeras mic ce esti

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Te iubesc ingeras mic ce esti...! 💞Dupa care incepe sa ma sarute flamand vrand parca sa ma devoreze,imi musca buza pentru a adanci sarutul,iar dupa ce ne mai sarutam vreo un sfert de ora ne oprim si ne imbracam...
Eu imi aleg o pereche de pantaloni scurti,de blug si un top mai larg, pe care il bag in pantaloni,de culoare galbena si o pereche de tenisi albi, Adidas. Eduard isi ia o pereche de pantaloni de trening gri,o bluza neagra,lejera si o pereche de tenisi negri.

 Eduard isi ia o pereche de pantaloni de trening gri,o bluza neagra,lejera si o pereche de tenisi negri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ne urcam in masina si ne indreptam spre mall. Cand intru in mall trec pe langa un magazin de lenjerie intima si intru in el,acesta,cand vede ca am intrat acolo,zambeste oarecum pervers si vine dupa mine,eu imi aleg cate ceva. Intru in cabina de proba si incerc tot ce am cumparat,dar de fiecare data fetesc perdeaua pentru ca puiutul meu sa ma admire,si nu doar el,caci baiatul lui se trezise deja dupa prima iesire a mea din cabina de proba imbracata intr.o lenjerie neagra,dantelata si...extreeem de sexy. Dupa ce iesim din acel magazin cu cateva pungi merngem sa mancam ceva,iar la iesirea din mall eu zaresc un magazin de dulciuri si incep sa zambesc,Eduard incepe si el sa zambasca si ma intreaba:
- Vrei sa intram,ingeras?♥
- Daaa, ii spun euentuziasmata,iar acesta ma saruta pe frunte atat de dulce incat am avut impresia ca un ingerassi.a pus manuta pe fruntea mea....

Te Iubesc,GolanuleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum