Anna***
Vad ca esti o fetita obraznica...iar fetele obraznice trebuie pedepsite...sa sti,ca atunci cand o sa te astepti mai putin,atunci va veni pedeapsa,si nu o sa fiu deloc bun cu tine...Cuvintele astea imi rasunau in minte...
Eduard***
Nu pot sa cred ca ea plange,chipul ei de ingeras,frumusetea ei pura,ii este distrusa de lacrimile reci ce.i mangaie brutal obrazul ei fierbinte de nervi si teama ca i s.ar putea intampla ceva. Nu.mi place sa o vad trista,ca plange cu lacrimi de cristal amar. Pana si lacrimile.i sunt perfecta,perna uda spune multe,iar oftatul ei tremurat din cauza puterilor sale slabite ma doare atat de tare,parca cineva mi.ar infige un cutit in spate,l.ar roti de un infinit de ori,mi.ar da un pumn fix in stomac,dar cea mai mare durere pe care o am este cea a sufletului meu care este probabil negru si plange cand o aude pe frumosul inger de diamant ca plange si ofteaza.
Anna***
Ma trezesc gadilata pe gat de ceva umed,cald si pot spune ca si dulce. Imi intorc capul si.l vad pe printul meu cum ma alinta cu saruturi dulci si calde...
-'Neata!ii spun eu si il sarut flamand,limbile noastre fiind prinse intr.un vals perfect care s.a sfarsit mult prea repede din cauza lipsei de oxigen👄
-Buna dimineata puiule,cum ai dormit?ma intreaba el cu zambetul pe buze
-Daca as fi putut dormi ar fi fost ceva....dar nu am inchis un ochi toata noaptea,spun eu ascunzandu.mi ochii rosii de la oboseala si plansul de aseara
- Ai vrea o cafea?ma intreaba el vrand parca sa spun "Da"...
- Daca nu deranjez prea mult,o cafea ar fi perfecta,atunci fata i s.a luminat si s.a aruncat peste mine,sarutandu.ma pe toată fata.
Dupa 15 minute apare Eduard cu 2 cani de cadea,dintre care,bineinteles, una era a mea. O iau si il sarut in semn de "Multumesc",dar si"Te iubesc,golanule"- Ce ai vrea sa faci astazi?ma inteaba el,luand o inghititura din cafea.
-Nu am nicio idee...ii spun eu iar lui i se aprinde un beculet deasupra capului spargand tacerea...
-Ce ai zice sa mergem intr.o vacanta,in Caraibe?ma inreaba el cu zambetul pe buze.
-Mi.ar place...ii spun,iar el se năpusteşte asupra buzelor mele,lăsându.ma sa.i simt dulceata si caldura buzelor lui.
Acum limbile noastre dansau dansul patimas al dragostei care a fost intrerupt din cauza lipsei de oxigen.
Eu m.am dus si mi.am facut bagajul meu si al lui,apoi m.am bagat in dus pentru a imi relaxa trupul imbalsamandu.l cu gelul meu de dus cu aroma de cocos...dupa 30 de minute am iesit si mi.am uscat parul dupa care m.am imbracat cu o pereche de blugi scurti,un top din dantela,alb,o pereche de tenisi, o palarie si ochelri de soare,dupa care am pornit spre aeroport,ne.am luat bilete si am avut noroc deoarece zborul.era peste 25 de minute.
Dupa ce ne.am asezat pe niste scaune pentru a astepta sa decolam telefonul meu suna,anuntanduama ca am primit 3 mesaje.Dupa ce am citit mesajele am inceput sa fierb de nervi din cauza textului care era...Va urma...