Tanıtım

71 35 2
                                    

Zara Larrson ft. MNEK - Never Forget You

Yine yattığım yumuşak yataktan kan ter içinde uyandım. Bugünlerde hep olan bir şey rüyamda bütün halkım tarafından kovalanıyordum. Beni yalancılıkla suçluyorlardı. Bu hiç iyi değildi bir şeyler oluyordu ya da olucaktı.

Yatağımdan kalkıp çalışma masamın üzerindeki su dan içtim. Yanımda beliren göz sayesinde misafirlerimin olduğunu anladım. Kafamı 'tamam' dercesine sallayıp. Elimle çıkabilirsin işareti yaptım. Dolabımın başına geçip kıyafetlerime bakındım. Giyecek çok şeyim vardı fakat bunlar önemli konuklardı.

Bugün gezegen hakkında konuşmalar yapılacaktı ve ben de bunda olmalıydım. Çünkü ben Yaşayan Ölüm gezegenin kraliçesi Monthara'ydım. Ben hem siyah hem beyazdım. Ne siyah ne beyaz ben hiç bir renk değildim. Bizim gezegenemizin özelliği de bu tek renkte takılı kalmazdık.

Siyah kadar asi

Beyaz kadar asaletli

Kırmızı kadar tehlikeli

Mavi kadar umutlu

Her renkte vardı. Bazı gezegenler bizimle dalga geçmek için değişken gezegen derlerdi. Tabi buna ancak bazıları cesaret edebilirdi. Kıyafet dolabımdan siyah bir elbise seçtim. Yarım kol sade arka kısmı yerlerde sırtında açıklık yokken ön tarafı açıktı. Kıyafet belimi tamamen sarıyordu. Bacaklarıma doğru bollaşan resmi bu kıyafeti giydim.

Elimi iki kez çırptığımda vampayna geldi. Önümde hafif bir eğilişten sonra sırtını dönüp ufak değişimini tamamladı.

Vampayna vampir ve ayna karışımıdır. İstediği zaman her ikisine de dönüşebilir. Cinsiyetleri yoktur. Duyguları ve beyni de yoktur. Vampaynalardan az sayıda vardır. Bunlar asil köşklerde bulunur.

Ayna da dağılmış uzun saçlarıma baktım. masamdan tarağımı alıp saçlarımı tarayıp düzelttim. Kasıklarıma gelen düz kızıl saçlarım var. Gözlerimse bir kedininkinden bile sarı. Aslında vücudumdaki özelliklerim değişebiliyordu. Normalim böyle değil. Bilerek kendimi değiştirmiştim. Çünkü normalimi gören olursa isyan çıkardı. Beni öldürmek için ellerinden geleni yaparlardı.

Ayna benim dudaklarımın rengini değiştirmişti. Rengi solukken kırmızılaştırmıştı. Çekmecemde duran tacımı alıp kendime özenle taktım. İşte şimdi misafirleri karşılamaya hazırdım derken aklıma ayakkabılarım geldi. Aslında ayakkabı giymesem de olurdu ama toplantıya gidicektim. Büyük ayıp olarak görülür ayakkabısız gitmek. Siyah sade yüksek topuklu ayakkabı giydim. Boynuma bütün taşlardan oluşmuş olmazsa olmazım her zamanda boynumda duran kolyeyi düzelttim. kolyem gezegenimi temsil ediyordu. Zümrüt , Yakut , ay taşı daha adını bilmediğim bir çok taş. Bende ki kolye sadece bir parça diğer parçalar. Element gezegenlerindeydi.

İyiliği temsil eden - su ya da diğer adıyla Buzul gezegenin kralında. 'Bazı aile fertleri deniz kızı - erkeği olabiliyordu' Ejderhası su püskürtme suyu buza dönüştürme gücü var. Watser

Rengi : Buz mavisi

Hayvanı : Balina ve leylek karışımı Leybal , Köpek balığı , katil balina , palyanço balığı (hangi hayvanı alınacağı kişinin ne kadar saygı duyulduğuna bağlı.) ve de (Bütün önemli gezegenlerin ejderhası vardır. Bu ejderha tek o gezegende en çok sözü geçenindir. Ejderha sahibini kendi tanıyor.)

Tehlikeyi ve korkuyu temsil eden - Ateş ya da diğer adıyla cehennem gezegenin prensinde 'Bazı aile fertleri şeytan olabiliyor. Mesala prens Antrian' Ejderhası boynuzlu harika ateş püskürten bir gücü var. Burnz

Rengi : Kırmızının en koyu tonu

Hayvanı : Yarasa ve deve karışımı (hani deve sıcakta iklim de yaşar ya oradan aklıma geldi.) , komado ejderi , hamam böceği.

Güçlülüğü temsil eden - Toprak gezegenin koruma altında olan kolye. (kolyeyi sadece koruyorlar kullanmıyorlar. Çünkü kendilerini güçlü olarak görüp kolyeyi kullanmanın zayıflık olduğunu düşünyorlar.) Ejderhası kahverengi renk , zehirli toprak püskürtme gücü var. Eartes

Rengi : Asker yeşili

Hayvanı : Fil ve sinek karışımı , timsah , domuz

Soğukluğu ve huzuru temsil eden - Son elemnt hava da ise kolye parçası yoktur. Bir gün prensesin elinde kaybolur ve Dünya ya düşer. Hiç kimse nerede olduğunu bilmiyor. Kolye kaybolduğundan orada artık bir hüküm yok. Kimse kimsenin sözünü dinlemiyor. Ejderhası mor ve güçlü hava püskürtücü. yeniden bi ejderha doğacak olursa bütün elementlerin ejderhaları aynı olur. Tek sahibinin eğer özel bir gücü varsa bu ejderhaya da geçer. Winder

Rengi : Saydamdır , beyazdır veya mor laciverttir. Bazen ne olduğuna göre değişir.

Hayvanı : Kartal ve kelebek karışımı , Panda , pervane takılı sinek

Bütün gezegenelrin kendine göre güçleri vardır. Evrende en güçlü gezegenler element gezegenleri ve bu yaşayan ölüm gezegenidir. Kendime kraliçe denildiğine bakmayın 22 yaşındayım. Buraya 1 yıl önce oldum. Aslında diğer gezegenlerin de yöneticileri yaşlı değildir. Benim yaşlarımdalar. Sadece su gezegenin kralı 62 yaşındadır. Karısı yani kraliçe 54 yaşında.

Hepsine kraliçe , kral , prenses ve prens dediğime bakmayın aslında her ülkenin sadece bir yöneteni vardır. Ve ne yaparlarsa yapsınlar. Hep prens prenses gibi şeyler kalıcaklar.

Hazır olduğumu gördüğümde gezegenler arası toplantı için büyük salona ilerledim.

Bol tanıtmalı bir bölüm oldu. :)

Ölümlü Kraliçe #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin