"Hayır"dedim boğuk bir sesle."ben bunu yapamam. Ne olursa olsun sizler çocuksunuz"
"Anıların kaybolucak gün ışığım"dedi Matthew endişesi sesine yansımıştı.
"Onlar çocuk Matthew"
"Kral Armes sınavı kabul ediyor musun?"Erica ve Alec yine aynı anda konuşmuşlardı.
"Sınavı kabul etmiyorum. Beni geri gönderin"dedim ama kararsızlığımın yüzüme yansıdığına emindim.
Erica ve Alec Matthew'a dönerek "kral Armes sayesinde özgürsün Matthew. Tabi onu koruma sorumluluğunu alırsan"dediler."Armes her zaman benim korumam altında"dedi Matthew. Etraf yavaşça soluklaşırken Matthew ile birlikte kendimizi Sirena'nın evinde bulduk.
"Armes"dedi Sirena ve sıkıca sarıldı.
"Sirena nefes alamıyorum"dedim gülerek.
"Bir aydır yoktun. Bu kadarı az bile""Bir ay mı? En fazla bir saat geçmiştir"
"Orada zaman farklı işliyor Armes"dedi Matthew Sirena'ya tuhaf bir şekilde bakarken
"Sen de kimsin?" Diye sordu Matthew tuhaf bakışlarını değiştirmeden.
"Ben Sirena. Esas sen kimsin?"
"Matthew. Matthew Finix"dedi Matthew. Bu sırada Alex elindeki su dolu bardağı yere düşürdü ve
"Hemen buradan gidiyorsun Matt"dedi sinirle."Ben de seni özledim kuzen"Matthew yine alaycı tavırlarını kullanıyordu.
"Alex sakin ol"dedim araya girerek. Kuzen mi demişti o?
"Armes ondan uzak dur sana zarar verebilir"
"Hayır Alex o beni korumam. Teknik açıdan"
"Ne?"
"Ben anılarımı geri alamadım. Matthew da çekirdekten çıkmak için beni koruyacağını söyledi."
"Baylar bizi Armes ile biraz yalnız bırakır mısınız?"dedi Sirena kibarca. Matthew ve Alex odadan çıktıktan sonra Sirena gözlerinden yaş akarken "senin için çok endişelendim Armes"diyebildi sadece.
O an başımdaki ağrıyla kas katı kesildim. Bu ağlayış şeklini daha önce görmüştüm.
"Erica"dedim kısık bir sesle."Armes iyi misin?"
"Erica. Sirena Erica benim kızım. Alec te oğlum."
"Armes çocuklarımız öldüler"
"Hayır hayır. Daha önce garip bir yerde ağlayan bir kız çocuğu görmüştüm. Kız bana babası olduğumu söylemişti. O kız Erica.Bu yüzden çekirdek sınavımda onları karşıma çıkardı. Bir dakika bizim çocuklarımız mı?"
" Daha sonra açıklarım. Armes dediklerin doğruysa çocuklarımız şu anda Pandorium'u ele geçirdi demektir."
"Kara. Kara kimdi?"
"Babam"
"Bu durumun sorumlusu o çocuklarımızı o bu hale getirdi onlar doğru şeyi yaptıklarını düşünüyorlar"
"Sen bunları nereden biliyorsun?"
"Matthew sayesinde. Sanki onda beni güçlendiren bir şeyler var."
"Ondan uzak durmanı istiyorum Armes"dedi Alex. Son derece ciddi bir ses tonuyla.
"Alex neden böyle davranıyorsun?"
"Armes olanları hatırlamıyorsun ve bunları sana anlatamam. Bir kez olsun ağabeyinin sözünü dinle."
"Üzgünüm Alex bunu yapamam. Çünkü Pandorium da ona ihtiyacım olucak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA KRAL 2:FIRTINA İKİZLER
Science Fictionkim ölmemeliydi asla? Bir şehrin kralı değil mi? Bir koruyucu değil mi? Armes ölmüştü ve aradan üç yıl geçtikten anka şehri ile diğer krallıklar ironik olarak birleşmiş ve daha modern bir yer haline gelmişti. Peki Armes gerçekten ölmüş müydü? Kimse...