~~İnstagram hesabımız açılmıştır^^ kullanıcı adımız: milli_inekk~~
Dolgun cevaplarıyla tam bir bilgi kaynağı olduğu için çok teşekkür ederim... Çok hoş bir sohbet oldu.
+Selamün Aleyküm. Sohbetimize katılmak istediğiniz için çook teşekkürler!
-Ve Aleyküm Selam. Tabii ki çok isterim..
+Kurguyu nasıl oluşturdunuz?
-Kurgumu nasıl oluşturdum? Mm.. Aslında aklımda böyle bir kurgu hiç yoktu. Bir gün ders çalışırken can sıkıntısından defteri açtım. Bir şeyler yazmaya başladım. Öyle oluşan bir hikâye. Zaten aklımda da hikâyemin adını hiç 'Görücü' koymak yoktu. Hatta sizinle bir şey paylaşayım. Hikâyemi yazmaya başladığımda ilk ismi 'Helalim Olur musun?' idi. Sonra Görücü oldu işte. Devamında ise kurgum hikâyemin ismine göre şekillendi. InşaAllah açıklayıcı olabilmişimdir. :)
+Hmm. O zaman sizde tevafuk üzerine yazmaya başlayanlardansınız. Bu dönemde size yardımcı olan arkadaş, kardeş veya akraba var mıydı?
- Olmaz mı? :) Tabii ki oldu. En başta iki tane sınıf arkadaşım, değerlilerim vardı. Onlar bana, çok hatta bayağı çok yardım ettiler bölümlerde. Az şişirmedim kafalarını. Ahahah! Onlarla yeri geldi bölüm hakkında konuştuk ve bazen de gelecek bölümlerde olabilecekler için fikir alışverişi yaptık. Onlara minnettarım ve buradan onlara olan sevgimi dile getiriyorum. İyi ki varsınız. Cansızınız siz, can. ;)
+Hikayeye başladığınızda beklentileriniz nelerdi?
-Aslında öyle çok bir beklentim yoktu. Amacım kafamdakileri kağıda aktarmaktı. Yani bu kadar iyi bir beklentim yoktu. Şu an ki bulunduğum konumdan çok memnunum. Gelen mesajlar, oylar ve yapılan yorumlar çok güzel. Onları okudukça bölüm yazasım ve ilham perilerim geliyor. :) Tabii, her yazarın karşılaştığı durum gibi ben de bazen maraz çıkartan okuyucularla karşılaşıyorum; ama ben onların yorumlarını okurken aklıma hep şu söz geliyor: "Aldırmam patika yolda tekeyle çarpışmaya, umurumda değil alçak birinin arkamdan konuşması."
+Biraz spoi gibi anlaşılabilir ama hikayenin ana erkek karakteri Aras mı Kağan mı
-Bu aslında tartışılır bir konu. Kişiye göre değişir. Çünkü kimine göre Aras olmazsa kitap da olmaz, kimine göreyse Kağan olmazsa. Ama tabii ki daha çok olaylar Aras üzerinden olduğu için, Aras...
+Okurlarınız çoğunlukla Aras taraftarı mı yoksa Kağan taraftarı mı?
-Daha önce de söylediğim gibi kişiye göre değişir, ama tabii ki Aras'ın tarafında olanlar daha çok, Kağan'ın tarafında olanlara göre. %80'i Aras ise, %20'si Kağan'dır. Bunu pek anlamış değilim aslında... Olmazsa yeri gelmişken soralım burada. Neden çoğunuz Aras'ı seviyorsunuz?
+Esma'nın Kağan'ı sevdiğini biliyoruz. Peki Aras'tan hiç mi hoşlanmadı?
-Ben de bilmiyorum aslında. İsterseniz, Esma'ya sorun. (asdfgh) Yani Aras'tan bir aralar hoşlanmıştı ama daha sonra görüş, düşünce ve duyguları değişti.
+Amcası ve yengesi Esma'yı gerçekten sevdiler mi?
-Amcası Esma'yı tabii ki seviyor. Zaten onu kardeşinin emaneti olarak görüyor ve ona sahip çıkıyor. Yengesi ise başlarda pek hoşnut olmuyordu Esma'dan ama sonradan sevdi ve gâyet de iyi anlaşmaya başladılar lâkin nedendir bilinmez Ezgi'yle pek iyi anlaşamıyorlar.
+O zaman biraz yaramazlık yapalımmm... Minicik bir spoi alabilir miyiz?
-Kitabın sonuna çok şaşıracaksınız. Yani küçük bir spoi olarak şunu söyleyeyim: Kitap nasıl başladıysa öyle bitecek.
+Final hakkında neler düşünüyorsunuz? Final mi olacak yoksa kitabın ikisi falan mı olacak?
-İlk olarak ikinci kitap için cevap vereyim. Bu size bağlı bir şey. Eğer istek olursa; neden olmasın? Finalde ise, çok değişik fikirlerim, aklınıza gelmeyecek derece de hain planlarım var. Demek istediğim şu ki; bomga gibi bir final sizleri bekliyor...
+Son olarak okurlarınızı söylemek istedikleriniz nelerdir?
-Arkadaşlar değer karşılıklı verilir. Ben yazarken size, siz de okurken bana değer veriyorsunuz. Bu emeğinizden ötürü size çok teşekkür ediyrum. Unutmayın ki uğraştığınızın karşılığını her zaman alırsınız. Yani amacım sizlere bir şeyleri anlatıp daha sonra oradaki hâl ve hareketlerin, doğru ve yanlış olduğunu görmek. Allah sizden binlerce kez razı olsun. Sizler çok değerlisiniz benim için. Hayat sizi her zaman mutlu, huzurlu ve dâim eylesin. Ömrünüz boyunca içten gülümseyin inşaAllah. Allah'a emanetsiniz...
Röportaj biraz geç geldiği için özür dilerim... Umarım sizde beni anlarsınız.. Ben hazır olsam, yazarımız hazır olmuyor; yazarımız hazır olduğunda ben hazır olmuyorum :D Bu röportajda bana vakit harcadığı için sonsuz teşekkürlerimi bildiriyorum... Ayrıca bilgilendirici cevaplarınız ile bizzat ben birçok açıklığa kavuştum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSLAMİ YAZARLAR İLE...
AcakŞöyle bir baktım da, wattpad; günahlar, haram aşkların olduğu kitaplarla dolu. Peki hiç yok mu en büyük hakikat olan İslam'ın yolundan giden kitaplar? İşte bu yazarlar, tüm o haramları bir kenara atıp, helal sevdaları, dinimizce uygun sevgileri anla...