"SNEL ZE MOET NAAR DIE ANDERE ZIEKENHUIS! " hoor ik die dokter weer schreeuwen.
"Alles komt goed imen". Zegt mn vader.
Ik zwijg.. Hoe kan het goed komen als ik mn bloedeigen zusje vol met slangen en shit in een operatie kamer zie liggen?~ 1 uur later
" yallah imen kom naar huis nounou moet slapen en jij ook. Vergeet niet dat het morgen je eerste schooldag is he". Zegt mn zus tegen me.
Ik loop gehoorzaam het ziekenhuis uit met mn hoofd gericht op de grond.
Zonder dat ik het merkte botste ik "perongeluk" tegen een jongen aan.
"Ey sorry sorry kzag je niet", zeg ik met volle hoop dat ie niet boos word.
" ahahahahha nee maakt niks uit. " zegt de jongen.
"Nog nooit heb ik zo een knap meisje als jou gezien, wist je dat? " zegt ie.
Ik sta gloeiend met een rood hoofd naar m te staren.. Zelf vind ik hem ook echt de knapste jongen ooit! Klaar in 1 keer voel ik gewoon iets..
"Kom je hier morgen ook? " vraagt hij voor de 7e keer.
"Ja" zeg ik droog. "Oke zina mte3i ik zie je dan morgen ergens daaro". Hij wijst naar Een lux restaurant.Volgende dag loop ik in mijn pyama naar beneden, denkend wat ik aan moet doen als ik hem straks weer zie. Ik pak mn cornflakes en melk en. Eet de helft nii eens op. Omg shit ik had er al moeten zijn.
~denkend dat het ongv 8 uur zal zijn terwijl het 13:00 al is~.
Ik trek snel mijn nieuwe zara broek aan en mn chanel blouse en ren naar de douche. Snel was ik mijn haar en doe ik het in een dagelijkse knot. Ik pak mijn sleutel, river island tas, telefoon, en nog 68, 00 euro en ren naar de bus.~halfuurtje lateeeeer.
Ik ren naar het restaurant.. (Is het de of het restaurant comment evenn).
En zie dat hij met zijn tellie op me wacht. Ik loop zenuwagtig naar m toe. Wr praten en pratenn. Ik weet nu tenminste dat hij amine heet. 15 jaar en tunesisch, . wat heel toevallig is." kom" zegt hij even later
Hij lijdt me tot een schoonmaak kastje en duwt me erin..
JE LEEST
Onmogelijke Liefde
RomanceVanat haar eerste 16e verjajardag wist imen nii hoe ze verder moest met haar liefdes leventje. Totdat er iemand kwam die letterlijk alles veranderde in haar leven;amine Ze krijgen samen een nieuw babytje erbij en gaan dan ook samenwonen. Maar wie...