Zwanger

42 0 0
                                    

Ben ik zwanger? Zwanger? Zovan: dus egt zwanger? Dus.. Ik krijg een baby? En mn ouders? Mn familie? Amine.. Hij kan me zo achterlaten net als alle jongens.. G wat als ik er straks alleen voor ga staan met een baby? Moet ik amine appen?
Ik pak mn telefoon en ga naar zn app.

Me: hey

Amine: ewa sgat hoe gaat 't?

Me: nii goed.. Je word vader..

5 minuten blijft hij online maar reageert niet.

Amine: meen je die?

Me: ja, denk je ik maak grap ofso?

Amine: isg, rustig sgat kom ergens afspreken, kom naar parkje daaro met die banken enzo.

Me: isgoed 12:00 sta je daar sg?

Amine: sgoed sgat.

Ondertussen parkje aangekomen..

"Oke luister" zegtie tgn me.
"Klaat je niet in de steek. Kword wel vader van die kind dus maak je geen zorgen dat k in de steek ga laten ofzo fhemtni? (Heb je me begrepen) we gaan samen bij me wonen kheb een eigen villa daar kunnen we ons leventje door brengem met die kleine in je buik.. Ik laat je echttt niet in de steek. Ik hou van je is mn eigen schuld dat je nu zwanger bent. Ik kan je nii laten gaan.

Een traan rolt over mn wang en met 2 handen zit ik me gezicht vol tranen te verbergen.
Hij trekt me naar zich toe en knuffelt me. Samen gaan we naar zijn villa toe.
Ik val daar naast hem in slaap.
Ik nog maar met een hempje en een slaappbroek van thuis snel meegenomen, en hij me slechts een onderbroek. Ik slaap heerlijk in zn armen gedoken, en geniet van zn heerlijke geur..

Onmogelijke LiefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu