Uit huis.

22 0 0
                                    

Ik liep naar binnen en zag mn ouders boos naar me staren.
"WAAR WAS JE YA IMEN DE HELE TIJD WIJ WAGTRN OP JOU A3LESH TOT NU A3LESH? " riep mn moeder.
"JE WAS MET AMINE TOCH? "
"OKE KLAAR TIS 3.15 EN JE KOMT NU PAS WAAR GING JE NAAR ZN HUIS? "
"JIJ GAAT HIER UIT HUIS GA MAAR BIJ HEM WONEN KAHBA" riep mn moeder

(Na het etentje gingen wr ook
echt naar zn huis, maar we gingen gewn netflixen. )

Maarha ik wist gewoon dat mijn moedet het niet meende van de uitsturing. Zelf zei ze als laatst ga naar je kamer en je komy er niet meer uit.
Maar haar woorden van kahba enzo deden me pijn. Waarom?
Because je bent een kahba als je het met mannen doet en shit tog
Doe ik dat nee? Mensen gaan nu lope denken doe niet zielig, maar denk er diep over na (kahba=hoer)

Ik werd van mn gedachtes gehaald door mn telefoon.
Wie belt mij nu?
Er stond amine babe op dus nam ik gelijk op.

A=amine
I=imen

A:hey sgat moet je wat vertellen.

I: isg snel pls

A: mijn ouders gaan het niet leuk vinde. Van ons 2. Ze volgen ons en bedreigen.
Dus ik wil je zo naar frankrijk meenemen. Gewoon voor een weekje of 2. Alleen wij2 ik wil je niet ontvoeren ofzo, maar messchien worde we uit elkaar gehaald je weet maar nooit.
Dus ik wil voor t te laat is een prachtige tijd. Met je doorbrengen.

I: isgoed mijn ouders vinden ook niet leuj, maar ey wil liever naar tunesie. Pplssssss.
Is veel leuker daar.

A:isg habibi bel je zo trug ik ga zo ff tickets regele voor ons 2 pK je koffer dan alvast in. Geen zorge voor t geld kheb alles sgat.

I: isgoed ik zie je zo babe.

Einde gesprek.

Onmogelijke LiefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu