"Jij ook van mij"?

50 1 0
                                    

Hij duwt me tegen de muur aan en klemt me ment zijn handen.
Schijnbaar vind ik het niet erg..
Hij zoent me zacht op mn lippen, hij trekt zich trug en kijkt me aan. Ik zie nu 2 prachtige ogen voor me.

"G ik weet niet wat er net gebeurde reflex denk ik" zegt hij. Maar je bent te knap, te mooi, te lief. Je doet iets met me. Ik hou van je sinds de eerste dag dat ik je zag. Jij ook van mij?
Ik blijf hem maar aanstaren en knik, want wat er net gebeurde was fking raar.. En te snel..

~s'nachts

Ik denk aan wat er gebeurde.. Naast me licht mn telefoon, en een briefje met mn nummer

/flashback/

Hij duwt me tegen de muur en begint me zachtjes te zoenen op mn lippen.. Hij kijkt me even aan, en voor je 't weet zoenen we elkaar de hele tijd.
Voorzichtig trekt hij mn trui uit..
Ook zijn trui doet hij uit en er verschijnt een sixpack uit.
Ik doe mn broek uit en hij ook die van hem..

~ 1 maand later

Ik en amine hebben nu ongv 3 weken verkering, ik word de volgende ogtend misselijk wakker, voor de 1000 keer geef ik over.
Ik besluit een zwangerschaps test te nemen, want zoiezo is het zeker dat we het nii veilig deden..
Ik loop de kruidavat binne en neen die clearblue ofso is dan ook de beste zeggen ze.
Ik rren snel naar huis met de test verborgen in mn jas.

Ondertussen aangekomen thuis ga ik snel naar de douche. Ik neem de test over en wagt 3 minuten, na 3, 5 minuten weet ik niet wat me overkomt, ik blijf de test aanstare ..

Onmogelijke LiefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu