Amine kijkt me lang zonder enige emotie lang aan.
"G wtf is dit?! " roept amine dan.
"Wesh denk je ik weet het ofzo? " antwoord ik m.Kssnap t ff niet. Ik moet naar die centraal fabriek ofzo maar mag zelf niet naar buiten. Voor even denk ik diep in mn bed na en val dan in slaap.
~volgende ogtend~
Ik word weer eens laat wakker maar nadat ik goed heb nagedagt ga ik tog maar die ene plek toe. In mn eentje.
Ik doe de deur open met mn sleutels.
Ik doe vervolgens de deur open.
En tot mn grote shock zie ik een man or vrouw idk met n bivak muts op.
Ik probeer snel de deur dicht te doen en "t lukt me.
Amine loopt de trap af en ziet dat ik in een fking shock zit.
" watser" vraagt hij.
"Kdeed deur open oppeens kzie iemand met bivakmuts jonge" antwoord ik m.
Ik hoor al de hele tijd die gebons aan de deuren en ramen.
Amine rent naar zn slaapkamer en loopt naar beneden met n pistool.
Oke? Nooit gezie. Maar handig van mn mannetje 😌.
Oke focus tf doe ik nog."KAPAUWWWW" (enige geluid dat ik van een pistool kan maken.
Amine loopt alsof er nikz aan de hand is de woonkamer in.
"Wt deed je met die pistool? " vroeg ik
"Ewa die man zei tegen mij iets van imen is van mij ik ga met haar trouwen ditdat. En hij zei zovan ik ben diegene met die brief. Maar kifesh hij wil je doodmaken en tegerlijke tijd met je trouwen? Je bent van min vriend. Wie je probeert te doden is de klos vriend."
"AWHHH HOBIIIII N7ABIKKK (ik hou van je) roep ik.
ik ga op m zitten en zoen hem. Hij zoent me hevig terug, en voor je t weten belanden we op bed. Hij kust me in mn nek en..
~na ons partijtje~
Amine is ff naar qppie ondertusssen.
Na een halfuur hoor ik weer gebons op t raam..
JE LEEST
Onmogelijke Liefde
RomanceVanat haar eerste 16e verjajardag wist imen nii hoe ze verder moest met haar liefdes leventje. Totdat er iemand kwam die letterlijk alles veranderde in haar leven;amine Ze krijgen samen een nieuw babytje erbij en gaan dan ook samenwonen. Maar wie...