Tunesie

32 0 0
                                    

Vandaag is het de dag dat ik mijn ouders ga verlaten. Ik ga weg van hun.
Ze gaan sws vandaag naar een kennis dus kan ik mooi uit huis glippen.
Mijn koffers staan al klaar en mijn hele kamer staat leeg behalve de kasten en me bed.
Kneem geen make up mee hoeft tog niet.
17:00 vertrekt mijn vlugt.
Mijn ouders komen pas rond 00:00.
En amine haalt me 15:00 op want mijn ouders zijn dan al weg.

~volgende dag~
Ik word wakker ligend in amine's armen. (Gespierde)
Ik pak mijn telefoon en zie 1000000000 gemiste oproepen.
Ze hebben het doorgekrege, maar ze kunne me moeilijk vinden.
Ik ben hier gelukkig.
Vandaag gaan we same shoppe en boodschapjes doen. En daarna lekkr zwemmen op het strand.

Kstap in de douche en neem een koude douche, because het is 45 graden hierrr.
Kneem mn lingerie en kleding mee naar de badkamet en trek daar alles aan.
Ik trok zo een tunesisch huisjurk aan (zie omslag linker)
Want al loop je met een short daar nemen ze je mee ofzo 😂
Dusja ktrok dat aan en deed mn haar zoals gewoonlijk in een normale hoge knot.
Ik liep naar beneden en wou het ontbijt klaarmaken, totdat ik amine zonder shirt een ontbijt aan het klaarmaken was 😍.
"Ewa sgat" zei amine
Jij bent gewoon kk mooi jonge wist je dat? " zei hij en duwde me tegen zich aan.
Ik beet spontaan op mn lip.
Hij kwam met zijn zachte lippen tegen de mijne aan en streelde mijn haren.

Hij ging na onze kus op zijn kniën en toen kreeg ik me zenuwen.
"Wil je met me trouwen hobii (sgatje)? " vroeg hij.

"OMG JJA JA" schreeuwde ik.
Ik zag dat hij een mooue zilvere ring met een diamant om mijn vinger deed 😍.
Hij stond weer op en zo zaten we weer met lip tegen lip te zoene.
Hij is zooo knap.
Groenachtige ogen.
Getint.
Kapsel met lijn aan zijkant.
Sixpack.
Gedrag is gewn 10.
Hoe hij praat dan ook he.
Precies hoe ik het wil.

Oke maar hoe ga ik onze feest voorbereiden dann.
Al mijn vrienden komen dat sowieso amine betaald de tickets wel. Hij bleek 7 eigen bedrijfen hier te hebben zelfs.
Oke dus. Dat komt latr wel eerst ff naar het strand man.
Amine koos eem auto uit en koos voor de jeep.

Samen liepen we met strandtas en al naar de auto en reden we weg.
Ondertussen op het strand zag ik amine zwemmen en omdt hij daaro zich verveelde zat hij met kleine kinderen te spelen zooo cutee.
Ik zat gewoon te smelten om zijn bodyyy.
Ik zat ondertussen te zonnen. Al ben ik getint vond het gewn lekkr.
Na onze stranddag gingen we langs supermarkt om wat boodschapjes voor thuis te halen.

~aangekomen thuis
~
"Ey trek iets leuks aan we gaan ergens eten amouna" zei amine.

"En wats dit dan" antwoorde ik.
Ik wees naar mijn huisjurk.

"Kbdl trek iets netjes aan" zei hij lachend.
"Isgoedd"

Ik trok een strakke zwarte jurk aan tot mijn knieën en trok nog een goude kettibg erbij.
Mijn haar stond goed vond ik maar tog wou ik liever los en stijl dus stijlde ik mn haren mooi plat.
Nadat we ons gingen klaarmaken pakte ik noug mijn dure chanel tasje en gingen we met zijn ferrari naar een chik restaurantje.
Ik bestelde couscous same met amine.
Toevallig zagen we 2 vrienden die ook samen uit eten gingen. We waren allebei bevriend met ze dus gingen we dus met zn 4en aan tafel. Heerlijk gegeten en geklets...

Na onze mooie diner namen we afscheid van onze vrienden. We nodigde ze ook nog uit voor de bruiloft en we gingen naar huisss.
Aangekomen thuis kon amine het echt niet meer volhouden had ik door dus hij kustte me. Gewoon een schuldig zacht kusje.
Hij duwde me daarna tegen de muur aan en kustte me nog harder.
Ik kustte trug. Hij tilde me op naar onze kamer en gooide me op bed. Geen meer details nodig hiervoor tog? 😂

Onmogelijke LiefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu