Moet ik de popcorn wel eten? Ik bedoel er zit veel vet in. 'Wat is er?' Vraagt Calum. 'Niks' zeg ik en loop voor hem uit. 'Laten we daar heen gaan!' Gilt calum en hij wijst naar een sprookjes attractie . Ik grinnik 'als jij dat wil' hij knikt en gooit me over zijn schouder heen en rent ernaartoe. 'Ik kan best zelf lopen' zeg ik verveeld. 'Dat mag niet, want dan worden je voeten vies' zegt hij. 'Is dat erg dan' hij knikt 'dingen die mooi zijn moeten mooi blijven' zegt hij. 'Voeten fetish' verluister ik. Hij lacht en zet me neer voor de attractie. Ik strijk mijn shirt glad en stap naar binnen. Overal staan sprookjes en het ziet er geweldig mooi uut. Ik kijk om me heen, 'calum?'. Ik zie Calum nergens . 'Calum?' Vraag ik nog een keer. Ik begin in paniek te raken, wat als hij dood is? Oke dat is een beetje overdreven, maar ik wik niet alleen zijn. Ineens word het zwart voor mijn ogen en ik gil. Ik draai me om en daar staat Calum. Hij lacht en ik kijk hem boos aan. 'Doe dat nooit meer!' Zeg ik. Hij grinnikt 'het spijt me prinses' zegt hij en hij maakt een buiging. Ik geef hem een speelse duw en loop verder. 'Ik haat je' zeg ik boos. 'Nee je houdt van me' zegt hij en ik geef hem een duw.
'Laten we nu het spookhuis in gaan' gikt Calum. 'No way! Nooit van mijn leven, bedankt' hij trekt een pruillipje. 'Je bent toch niet bang he?' Vraagt hij plagerig. Ik haal mijn neus op 'natuurlijk niet' zeg ik. Hij pakt mijn hand vast en sleurt me mee 'nou dan moet er geen probleem zijn.' Zegt hij. 'Nee neeeee' gil ik. Ik probeer los te komen uit zijn hand terwijl ik half aan het struikelen ben. Hij trekt me mee naar binnen. Snel pak ik de mouw van calum vast met de hand die hij niet vast heeft. 'Je bent bang he?' Vraagt hij zacht. Langzaam knik ik. Hij slaat zijn arm om mijn heup heen en trekt me tegen hem aan. 'Ik zal er voor zorgen dat niks je pijn doet, belooft' zegt hij. Ik knik en loop langzaam met hem door het spook huis. Ineenkeer komt er een clown uit de klok gesprongen en ik gil. Ik knijp in de hand van calum en hij geeft een zacht kneepje terug. We lopen weer verder.
Zuchtend laat ik me op de grond vallen. 'We hebben het overlerfd!' Gil ik. Calum grinnikt en gaat naast me zitten. 'Zullen we zo in het reuzenrad?' Vraag ik. Calum knikt, het reuzenrad is eigeblijk een van de weinige dingen die ik niet eng vindt. Ik ben echt een mietje voor alles. Ik sta op 'kom dan' gil ik en ren weg. Calum springt op en rent achter mij aan. 'Hebbes' zegt hij als hij mij heeft gepakt. Ik schater het uit. 'Zet me maar weer neer Hood' zeg ik en Calum laat me zakken. Op naar het reuzenrad.
JE LEEST
Secret Sister Of Michael Clifford 《C.T.H》✔️
FanficSkyler woont in een groot huis met haar vader en moeder. Ze heeft een broer genaamt Michael maar niemand weet daar iets van af. Dat mag niet van Michael hij wil haar veilig houden voor alle fans en paparzi. Cover by: IrisTheDonut #28 in Fanfictie❤️ ...