18

1.7K 50 4
                                    

We lopen buiten en ik voel mij erg aangekeken. Ik bedoel maar, ik loop hier met vier jongens die helemaal gecamoufleerd zijn en ik ben de enige zonder sat alles. Ze hadden net zo goed moordenaars kunnen zijn. Ashton had al bedacht waar we zouden moeten eten en hij neemt ons er nu mee naar toe. Als hij stil staat staan we voor een pizza restaurant. Ik slik. We lopen met zijn allen naar binnen en zoeken een geschikte tafel uit. Ik ga zitten op de stoel en schuif hem aan. Calum gaat naast me zitten en we doen samen met één menu kaart. Ik kijk erin, alles wat ik zie is super ongezond. Wat als Calum mij niet meer leuk vind als ik aankom? 'Is er wat?' vraagt Calum. Ik schud mijn hooft en kijk weer verder in de kaart. Uiteindelijk bestel ik een pizza mozzarella. Calum doet het zelfde en de andere jongens nemen hawaii.

Na een tijdje word er een grote pizza geserveerd. Ik slik terwijl ik naar het grote bord kijk. Langzaam snijd ik een klijn stukje af en stop hem in mijn mond. Hij is werkelijk heerlijk! Heel langzaam eet ik hapje voor hapje verder. Na een kwart pizza naar binnen te hebben gewerkt schuif ik hem van mij weg. 'Ik zit vol' zeg ik. Calum kijkt mij aan 'je hebt amper wat gegeten' zegt hij. Ik haal mijn schouders op 'niet zo'n honger' mompel ik. Hij knikt en pakt een puntje van mij 'zonde om het hier te laten liggen' grapt hij. ik glimlach naar hem en leg mijn hand op zijn been. Hij spert zijn ogen open en kijkt mijn kant uit. Ik schater het uit en klap zacht op de tafel. Iedereen in het restaurant kijkt mij raar aan maar I don't give a fuck. De jongens kijken mij ook raar aan en Calum kijkt nog steeds op dezelfde manier naar mij. 'Niet pesten' verluisterd hij in mijn oor. Ik grinnik en knijp in zijn wang "sorry snorry' zeg ik en ga weer recht zitten.

Na het eten lopen we door de donkere straten weer terug naar het hotel toe. Mijn maag knort maar ik negeer het gevoel.

Aangekomen bij het hotel stap ik naar binnen. In de lift druk ik het goede knopje in, als we omhoog gaan moet ik lachen. Iedereen kijkt mij raar aan. 'Het kietelt' lach ik. Iedereen grinnikt terwijl ik naar mijn buik grijp en lach. Als de lift stil staat kijk ik snel even de gang in of er iemand is. 'Kust veilig' mompel ik en vlecht mijn vingers in die van Calum. Het lijkt wel alsof onze handen voor elkaar zijn gemaakt, zijn handen zijn dan wel veek groter maar het past perfect. Samen lopen we naar onze kamer en ik open de deur. Als we binnen zijn en ik de deur achter mij heb gesloten word ik zacht tegen de muur aangedrukt. Ik voel Calum zijn lippen op die van mij. ' dit is je straf' zegt hij tussen het zoenen door. Ik grinnik 'och wat erg nou' mompel ik en ik zoen hem terug. Ik leg mijn armen in zijn nek en trek zacht aan zijn haren. 'Fuck wat ben je hot' zegt hij. Ik glimlach en zoen hem vurig. Hij tilt mij op zonder de zoen te verbreken en legt mij op het bed. Hij gaat boven mij hangen en zoent me weer verder. Hij stopt even met zoenen om naar mij te kijken. Ik heb rode wangen en mijn haar zit door de war. Hij glimlacht en drukt zijn lippen weer op die van mij. langzaam gaat hij verder naar mijn nek toe, hij laat allemaal kleine kusjes achter in mijn nek. Op een bepaalde plek voel ik een tinteling en ik kreun zachtjes. ik voel hem glimlachen en hij begint zachtjes te zuigen op die plek. Langzaam word alles warm in mijn lichaam. Ik kreun weer zacht en trek af en toe zachtjes aan zijn haar. Calum komt weer naar boven en geefr mij nog een kus. Ik leg mijn gezicht tegen zijn borst 'beste straf ooit' mompel ik voordat ik in slaap val.

Oh my god ik ben echt een aardappel ik maak een belofte om elke dag een hooftstuk te plaatsen VERGEET IK hET. Het spijt me heel erg😥. We zien wel of ik het ga volhouden. Trouwens, ik ben bezig met ongeveer 100.000.000 ideeën voor een nieuw verhaal, want dat vind ik leuk om over na te denken even fyi, maar willen jullie dat ik een nieuw verhaal maak? Mijn andere boek schiet niet erg op en ik heb ongeveer 0.0% inspiratie ik ben al eeuwig bezig met een hooftstuk. ik zou er aandacht aan kunnen besteden om een nieuw verhaal te maken. Als jullie suggesties hebben voor een idee dat jullie graag willen zien is dat ook oké. Ik kan ook gelijk naar iets heel anders gaan. Jullie mogen beslissen. Ik weet dat het een beetje dom klinkt om te vragen, omdat ik niet heel veel lezers heb, maar ik heb hier wel lol aan. dus als jullie iets willen lezen over iets of een bepaalde genre willen zeg het maar en ik ga er over nadenken. Heel erg bedankt dat je dit hele stuk hebt willen lezen dat waardeer ik echt heel erg.  

Secret Sister Of Michael Clifford 《C.T.H》✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu