{4}

2.1K 243 43
                                    


Wiem, że czytacie głównie to, co jest przed rysunkiem więc najpierw napisze informację.

Tak samo jak w przypadku głupiej mody na hejtowanie hejterów (która też mnie strasznie wkurzała, ale zacisnęłam zęby), tak jak i teraz, to, co robicie jest skrajnie żałosne i beznadziejne.

Kogo obchodzi to, że odchodzicie?

Przykro mi, ale taka jest prawda. Odchodząc, nie pozbędziecie się plagi wattpadowych gówien, a także beznadziejnych książek, z beznadziejnymi, fotografowanymi telefonem w ciemności rysunkami. Odchodząc, sprawiacie, że po was zostaję ten szajs, a inni z braku lepszych zajęć właśnie częściej napotykają się na tego typu rzeczy w poszukiwaniu kolejnych, świetnych artystów na wattpadzie.

Nic pożytecznego nie robicie, ba! Szkodzicie tylko. Wattpad jest o tyle fajny, ze jest tutaj rozbudowana świetna społeczność, która zamiast robić spam pod rozdziałami, może wyżalić się i pogadać, podyskutować w ciekawym towarzystwie. Od tego są właśnie spamy!

I czy nie można po prostu zacisnąć zębów i nie patrzeć na głupie multikonta creepypastowe/słabe "ksionszki"/aŁtoreczki/okropny brak talentu/inne

(niepotrzebne skreślić a zostawić tylko to, o co macie ból dupy)

Proszę, przestańcie robić cyrki i masowo odchodzić.

To jest moje zdanie. A odchodzenie i mówienie, że się już nie będzie zaśmiecać wattpada jest żałosne, bo na wasze miejsce, które sobie wywalczyliście przyjdą jeszcze gorsze gnioty.

Czy nie rozumiecie, że z tego głupiego odchodzenia zrobiła się kolejna moda?

A jeśli chcesz dowiedzieć się, dlaczego mam (miałam) ból dupy o masowy hejt na hejterów to napisz mi na priv.

I nie, nie odchodzę, spokojnie. Mam szacunek do samej siebie i nie uważam, ze zaśmiecam wattpada.

A teraz wracam już do prawdziwej siebie ;3

Rysuneeeek~~

Siostra Mari :3

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Siostra Mari :3

Eee... Miria?

Może być xd

Ale raczej nie jest moją kolejną OC, tylko takim ot... Kanonem xd

Mi się nawet podoba :>

Btw. Byłam wczoraj na Magnificonie o^o

Było cuuudownie <3

Kupiłam sobie super rzeczy, więc jestem mega zadowolona ^^


No, to do następnego! ^^



...☆?

•《Akademia Sztuk (nie)pięknych》•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz