OMG!!

503 19 7
                                    

Marcus og Martinus!!!
Alle jentene i klassen løp fram til de mens jeg bare satt der. Læreren sa at de skulle være her i en uke så de sku gå på denne skolen. Marcus så meg men jeg snudde bare ryggen til han. I friminuttet var alle med M&M jeg skjønner ikke hva som er så bra med de,Martinus kom bort til meg å spurte om jeg ble med å være med de etter skolen men jeg sa nei. Når skolen var slutt gikk jeg hjem alene. OMG!!! Marcus og Martinus var i nabohuset,hvis de skal bo der en uke klikker jeg sykt. Jeg satt inne å gjorde lekser da noen bare kom inn i huset. Det var Marcus han sa hei. Jeg begynte å kjefte på han siden han bare kom inn i mitt hus! Kan vi ikke bare snakke litt Sa han du har ikke snakket med oss på 5 år. Hæ??!? Det var Sigrid og Vilde. Kjenner du Marcus og Martinus sa de. Jeg bare sto helt stum der. Hvordan kunne du holde dette hemmelig for oss? Sorry jeg kan forklare, ja forklar da. Det er litt vanskelig kan vi ikke møtes en plass å snakke senere jeg har mye å gjøre nå. De gikk men Marcus sto fortsatt bare der. Har du tenkt å bare stå der eller? Nei men kan vi ikke prate litt?! Nei jeg ville ikke snakke med deg eller Martinus så du kan bare gå for jeg kommer ikke til å snakke med noen av dere.

___________________________
Noen som vil jeg skal skrive del.3?🐸

Hemmeligheten|Marcus og MartinusWhere stories live. Discover now