Kan jeg sitte her??
Jeg snudde meg, det var Martinus. Jeg sa bare Ok å så en annen vei. Han spurte meg om det gikk bra med meg da følte jeg meg litt glad.
Ja takk for du spurte sa jeg til han da smilte han til meg.Vi satt bare litt å så på hverandre å de andre som badet. Haha Henriette ble kastet i vannet av Marcus, jeg tror de har noe på gang jeg... :)
Martinus pov
Jeg håper jeg å Kaja en gang kan bli sammen igjen, men jeg vet bare ikke helt når da. Jeg satt en stund å bare så på Kaja. Hun snudde seg å så på meg, hun var så fin der hun satt:)
Jeg spurte henne om vi var blitt venner igjen...
Klart det sa hun å smilte til meg.
Men jeg skal fortelle hun hva som skjedde den dagen hun slo opp med meg:(Henriette pov
Jeg å Marcus kom løpende opp til de andre. De så bare på oss, jeg å Marcus satt oss hvesiden av hverandre.
Er det sant??
Sa Kaja, hva er det sa jeg.
Er du å Marcus sammen eller?
Jeg å Marcus så på hverandre så nikket vi begge ja😍 så bra sa Kaja. Så spurte jeg kaja om hun å Tinus var sammen men hun var rask å si nei;( jeg så på Tinus at han mente eller ville det andre. Jeg spurte Kaja om jeg kunne snakke med henne. Klart sa hun å følgte etter meg.
Samtale
H: du vet at Martinus liket deg.
K: nei slutt å tulle:
H: nei jeg mener det når du sa nei så han lei seg ut å han var på tur å si ja det så jeg!!
K: oja men jeg vet ikke helt siden vi slo liksom opp for ikke så lenge siden så skal vi bli sammen jeg vet ikke helt.
H: kom igjen da.!!
K: kanskje kom vi går tilbake til de andre.Marcus pov
Jeg tror nok jeg vet hva de snakket om så jeg sa til Martinus, er du blitt forelsket i Kaja igjen??
Han så bare rart på meg å sa nei sefølgelig ikke. Men jeg vet at det ikke er sant, men jeg gir meg ikke enda siden de må bli sammen igjen de er skapt for hverandre.Jeg må nok snakke med Henriette hun hjelper meg sikkert det vedder jeg på
<3
YOU ARE READING
Hemmeligheten|Marcus og Martinus
FanfictionKaja er 14 år og kommer fra Oslo,hun har mange hemmeligheter men en veldig,veldig stor en. Ingen vet hva som skjedde i fortiden hennes,for hun vil ikke si det til noen. Vilde og Sigrid er bestevenninnene hennes,men hun sier ikke noe til dem heller...