Besøk

348 13 2
                                    

Kaja pov
Jeg å Sigrid gikk inn på sykehuset å inn der Vilde lå. Når vi kom inn så vi.....OMG!!😱

Vilde har våknet. Jeg å Sigrid løp bort til henne å ga henne en stor klem,vi begynte å gråte av glede, vi var så glad for at hun hadde våknet. Vilde lå bare der å var veldig hes i stemmen.

Sigrid pov
Å Vilde jeg var livredd for at du ikke skulle våkne. Du aner ikke hvor redd jeg var for deg. Vilde sa med en svak stemme: Sigrid og Kaja takk for at dere kom på besøk til meg rett før hun sovnet igjen.

Vi var kjempe glade for at hun hadde våknet og vi gledet oss til hun kunne komme ut igjen.

"Legen"
Nå må Vilde få litt ro så dere kan komme tilbake når hun føler seg bredere.

Kaja pov
Jeg å Sigrid gikk ut av sykehuset å hjem til meg. Hun spurte om vi skulle ha overnatting. Jeg sa ja så ringte hun moren sin å sa at hun skulle sove hos meg. Vi gikk ut i Hagen å der så vi Mac og Tinus, de spurte om vi ble med å spille fotball. Sigrid sa seff ja med en gang hun elsker dem jo. Jeg sto bare å så på når de spilte.

Tinus pov
Jeg gikk bort til Kaja å så på henne. Hun smilte tilbake til meg. Jeg sa til henne at jeg og Mac ville bare bli venner med henne igjen, men hun sa at hun syntes det var litt vanskelig etter alt som hadde skjedd.

Mac pov
Jeg å Sigrid spilte fotball mens Martinus snakket med Kaja. Jeg skjønte egentlig hva de pratet om men jeg lot de bare snakke alene. Plutselig hoppet Sigrid foran meg å sa kan jeg autografen din å kan jeg ta bilde med deg. Jeg sa ja, hun er litt av en fan hun.

Sigrid pov
Omg jeg har fått autografen til Marcus Gunnarsen hvor heldig går det egentlig an å bli.
Jeg løp bort til Kaja å bare jeg har tatt bilde med Marcus. Jeg ble helt vill

                        Kaja pov
Kom Sigrid vi går inn nå det er kaldt. Jeg å Sigrid gikk inn ordner oss litt mat så gikk vi på rommet. Da så Sigrid rart på meg jeg spurte hvorfor hun gjorde det å hun sa at jeg måtte si hemmeligheten til henne og Vilde. Jeg lovet at før konserten skulle de få vite den. Vi la oss til å sove da vi hørte et knekk utfor vinduet. Vi gikk bort for å sjekke men vi så ikke noe. Vi gikk å la oss igjen men vi hørte det på nytt vi så at noen i svart genser sto utfor så hylte av skrekk. Den i svart genser forsvant men vi var livredde, vi turte ikke legge oss så vi bestemte oss for å skru på tv-en så vi kanskje ikke sovnet. En liten stun etter sovnet Sigris så jeg skrudde av tv-en å la meg. Denne natten tenkte jeg på hvordan jeg skulle si hemmeligheten til Sigrid og Vilde, og når jeg skulle si den..

________________________
Det kommer ny del i morgen🍍🍌

Hemmeligheten|Marcus og MartinusWhere stories live. Discover now