En god venn

237 10 4
                                    

Kom inn...

Jeg å Julie gikk inn etter han mannen.
Hva lurer dere på sa han?
Jeg forklarte alt til han mens Julie satt å så ned i bakken..

Etter jeg hadde sakt alt sa han at det var bra i sa ifra om det å at han skulle kontakte de jentene og foreldrene demmes + Julie sine.

Julie pov

Tusen takk sa jeg til Kaja det var kjempe snilt av deg å gjøre noe sånt.
Det er det snilleste noen har gjort med meg, altså at du hjalp meg.
Kaja smilte å sa det var så lite, jeg gjør jo hva som helst mot en god venn:)
Jeg løp til Kaja å ga henne en stor klem.

Kaja smilte å sa det var så lite, jeg gjør jo hva som helst mot en god venn:)Jeg løp til Kaja å ga henne en stor klem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Kaja pov

Jeg å Julie gikk bort til parken å snakket en stund,så ringte telefonen hennes, hun måtte hjem å spise middag.

Jeg gikk bare hjem da, på veien så jeg Marcus så jeg gikk bort til han.

Samtale

K: hei hva gjør du?
M: ikke så mye jeg skal på butikken en tur.
K: Oja..
M: har du lyst å være med?
K: ja gjerne.
M: Ok kom...

Så gikk vi

Marcus pov

Når jeg å Kaja gikk på veien tullet vi masse, vi dyttet hverandre å ja litt forskjellig. På butikken  gikk jeg bort å kjøpte ting til taco. Kaja bare forsvant.

Hahahaha
E Kaja hva gjør du sa jeg.
Hun hadde funnet fram et blad der jeg å Martinus var på forsiden. Skal du ha det sa jeg.
Ja jeg er jo MM"er flirte hun så gikk hun å betalte.

Når vi hadde vært på butikken spurte jeg om hun ville være med hjem å spise taco med meg å Martinus, vi var hjemme alene.
Ok sa hun så gikk vi.

Når vi kom hjem gikk vi på kjøkkenet med tingene. Kaja var allerede gått bort til Martinus. De satt å så i bladet Kaja hadde kjøpt mens jeg måtte lage maten. Men jeg må jo innrømme at jeg er ganske god da, hehehe:)

Martinus pov

Jeg å Kaja satt å så i et blad som hun hadde kjøpt. Hun begynte å hyl flire siden hun så at jeg hadde noen morsomme bestefar sko på meg. Hun er så søt når hun ler. Jeg sa til hun at hun ler av de rareste tingene.

Auuuuu hjelp.
.......

___________________________

Sorry for æ ikke har æ ikke har skrevet noe på lenge men æ har hatt veldig skrive sperre så ja.
Kommenter hvis du vil ha mer👍

Hemmeligheten|Marcus og MartinusWhere stories live. Discover now