Spøkelses huset

374 15 2
                                    

Kaja pov
Jeg og Hanne var på tur hjem til Hanne." Jeg har et spøkelseshus litt ovenfor huset mitt,jeg har ikke turt gå inn,skal vi prøve når vi kommer hjem?" Spurte Hanne,jeg nikket og resten av veien snakket vi om alt og ingenting. Hanne svingte inn mot et driiiiiiiitfint hus,hun gikk inn så hun bodde hvis der.
Vi la fra oss sekken og gikk rundt huset,vi følget en sti opp i skogen. Jeg så et stort og grått hus. Huset var av sten og mur. Det var mye mose og gress som var vokst 'ut av huset'.

Jeg åpnet døren,og gikk inn,det luktet kjeller og støv. Hanne gikk bak meg,eller gikk og gikk,jeg dro henne etter meg.

Hanne pov
Jeg ble drogge inn etter Kaja,hun er så slem mot meg.😂😂(NOT)

Jeg startet å høre hvisking,jeg begynner få få litt panikk her jeg står.
Jeg hører greiner knekke og stener rase fra taket."BØØØØØ" roper noen.
Jeg får helt panikk å løper ut.

Kaja pov
Hanne fikk panikk å løp ut,jeg løp etter henne,eller helt til jeg snubler i en sten. Jeg faller bakover,men noen tar meg imot. Jeg åpnet øynene og så Tinus rett i øynene

Tinus gir meg hånda hans og hjelper meg opp.

Tinus pov
Jeg savner Kaja,alle klemmene,smilet,latteren,alt.😔😔
Jeg husker følelsen av da hun flyttet,da hun var hovne rundt øynene pga tårer,da tårene trillet ned kinnene på meg og Mac.
                             Kaja pov

  jeg må gå nå sa jeg å tok Hanne i armen, så gikk vi ned til huset hennes. Vi så Mac og Tinus komme ned stien så gikk de

Mac pov
Jeg håper bare alle kan bli venner igjen for det er skikkelig dumt sånn som det er nå.

Jeg og Hanne satt i sofaen da mamma ringte å sa at jeg måtte hjem. Når jeg gikk hjem tenkte jeg hvor glad jeg en gang var i Mac og Tinus å at jeg hater det sånn som det er nå...




___________________________
Har fått litt hjelp med denne delen av kajalille
Tusen takk Kaja💖🍌🍍

Kmt for mere og håper dere likte delen.
-Benedicte🐸

Hemmeligheten|Marcus og MartinusDonde viven las historias. Descúbrelo ahora