2016
Moskova, Rusya
Moskava sokaklarında bir koşuşturma sürüyordu.
Elinde bir çantayla koşan adamı 2 silahlı adam takip ediyordu.
Takip edenlerden birisi kaçan kişinin arkasından seslendi.
"Pavel dur artık bir yere kaçamazsın"
Seslenilen kişi duymamış gibi koşmaya devam ediyordu.
Koşuşturma on dakika kadar daha devam etti. Sonunda kaçan kişi ölümcül bir hata ile çıkmaz sokağa girdi.
Kovalayanlar durdu silahlarını doğrulttu. Ve sinirli bir şekilde konuşmaya başladı birisi.
"Neden Pavel neden bize ihanet ettin."
Pavel diye seslenilen kişi arkasını döndü yavaş yavaş,
"Bunca sene size çalışmıyordum zaten, ihanet etmiş olmuyorum bu yüzden."
Silahı doğrultan kişi
"Alçak herif kime çalışıyordun o zaman söyle" dedi.
Pavel
" bunu hiç bir zaman öğrenemeyeceksiniz" dedi
"Sana öyle işkenceler edeceğim ki sonunda konuşmak zorunda kalıcaksın" dedi
Pavel yüzüne pis bir sırıtma oturttu
"Hiç zannetmiyorum" dedi
Ardından iki el ateş sesi duyuldu.
Kovalayanlar yere düşmüş aldıkları kurşun yarasıyla yerde kıvranıyordu.
Arkalarından ateş eden kişi yavaş yavaş yaklaştı.
Yerde kıvrananlardan birisi kendilerini vuran kişinin yüzüne baktı son kelimeleri şu oldu.
" sen ha Nikolay sende mi ihanet içindeydin. Rus istihbaratı nasıl bir acizlik içinde kalmış böyle" diyerek son nefesini verdi.
Nikolay öldürdüğü kişilerin kasafına tedbir amaçlı birer tane daha sıktı. Sonra Pavel'e döndü.
"Aptal herif az daha yakalanıyordun"
Pavel
" Neyseki sen varsın dostum. Ama anlamıyorum bizi bunca sene Rus istihbaratında tuttular. Şimdi neden kimliklerimiz deşifre olma pahasına bizden bu belgeleri istiyorlar."
Nikolay " Demek ki ortada ertelenemeyecek önemde bir durum var. Sözü fazla uzatmayalım bir an önce CIA' e bu bilgileri ulaştır. Ben burada kalmaya devam edeceğim"
Pavel "tamam sana başarılar." dedi. Arkasını dönmüştü. Nikolay elindeki silahı Pavel'in ensesine dayadı.
" Bu kadar basit olacağını düşünmedin heralde" dedi.
Pavel olduğj yerde donakalmıştı.
"Nikolay sen... sen CIA ye çalışmıyormusun, bunca sene nasıl uyuttun bizi" dedi şaşkınlıkla
"Üzgünüm dostum seninle küçük yaştan beri tanışıyoruz ama şimdi seninle dostluğumuzu burada bitiriyoruz." dedi.
Pavel " demek öyle hadi sık kafama ama kimin adına çalışıyorsun bunu söyle" Nikolay
" Nasılsa öleceksin söylememin mahsuru yok.Benide sizin aranıza Hitler'in büyük amacını gerçekleştirmek için 'THULE ÖRGÜTÜ' yerleştirdi." dedi
Ve tetiği çekti...* * *
Pekin, Çin
Çin gizli servisinde elleri bağlı casus olduğu bilinen 5 adam dizleri üzerinde çöktürürmüş bekliyorlardı.
Hepsinin kafasına birer silah dayanmıştı.
Sorguya çekiliyorlardı. Çinli istihbarat yetkilisi
" sizler çinlisiniz nasıl ülkenize ihanet edebilirsiniz. Gerçi sizin CIA adına çalıştığınızı biliyorduk. Ancak neden şimdi harekete geçme gereği duydunuz."
Birinci kişinin yanına yaklaştı
"Hadi söyle neyin istihbaratını arıyorsunuz"
Sorguya çekilen kişi
" bizim CIA ye çalıştığımızı biliyorsanız bunuda biliyor olmalısınız" dedi
" demek konuşmayacaksın" dedi
Ve işareti vererek kafasına sıktırdı.
Diğerlerindede sonuçlar aynıydı hiç biri konuşmadı.
Çin istihbaratı birşey elde edemedi.
" ABD neyin peşinde öğrenin, birşeyler oluyor. Dünyada bir hareketlilik var bunun sebebini öğrenin" dedi çin istihbarat yetkilisi* * *
New York, ABD
Masonların gizli toplantılarından birisi yapılıyordu. Hepsi dünyada önemli şirketlerin hissedarı olan bu kişiler önemli bir konu hakkında konuşmak için toplanmıştı.
İçlerinden birisi konuşmaya başladı.
"Baylar sanırım örgütümüzün tuttuğu gizli sır artık dünyada devletlerin merakını uyandırmaya başladı. Babilin kaosunu arayan başka kişiler de var.
Aldığımız bilgilere göre kılıçlardan birisi CIA tarafından bulunmuş ançak onların konvoyuna birileri baskın düzenlemiş şuan kimlerin elinde olduğunu bilmiyoruz."
Başka bir kişi söze devam etti.
" sadece CIA değil başka istihbarat teşkilatları ve örgütleride bu işin peşinde" dedi.
Toplantıda bilinmezlikler ve sorular tartışılıyordu
Mason teşkilatının her birimine haber verilerek kılıcın kimlerin elinde olduğu öğrenilmesi kararı alındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜCÜN SIRRI
أدب تاريخيDoğu ve batının savaşı, binlerce yıllık sır, imparatorluk yıkan imparatorluk kuran bir güç, keşfetmeye hazır mısın? Gizemi öğrenmeye hazır mısın? Gizli örgütler, tarihe karışmış sırlar ve ele geçirilmek istenen bir kılıç... Tarih, ancak kendini gele...