Nakoniec sme sa rozhodli ísť celá rodina. Keď James, plný očakávania zbehol dolu po schodoch a začal ma ťahal za rukáv aby sme konečne šli, len som pokrútil hlavou nad jeho nedočkavosťou . Zobral som Albusa na chrbát, Ginny som podržal dvere a hurá na koncert.
,,Dúfam že to bude stáť za to." povedala Ginny, ktorá moc nezdieľala Jamesove nadšenie.
,,Neboj sa mami. Bude sa ti to páčiť. Spieva vážne nádherne. Keby som tak bol v jeho veku tak......." zasníval sa James. Ginny len zalapala po dychu , keď jej došiel význam jeho slov. Ja som sa zasa len uchechtol a ďalej pokračoval v ceste smerom, odkiaľ sa linula hudba.
Keď sme došli na námestie, kde sa to konalo, tak nás prekvapilo koľko tam bolo ľudí. Nedalo sa tam ani pohnúť. Tak sme sa tam tlačili, ako také sardinky v konzerve a snažili sa dostať k pódiu čo najbližšie. James sa bezohľadne tlačil dopredu, bez ohľadu na to, koľkím ľuďom postúpal po nohách. Jeho jediným cieľom bolo sa dostať čo najbližšie ku pódiu za čo najkratší čas.
Pomyslel som si že, keď sa vrátime domov, tak mu budem musieť dať lekciu slušného správania, ako sa správať na verejnosti.
Až keď som konečne prestal rozmýšľa nad Jamesom a jeho neslušným chovaním, tak ma do uší udrel, ten pre mňa tak známy hlas. Hlas ktorý som si nevedel zaradiť, keď mi James púšťal tú pesničku. No teraz si myslím, aký som bol hlúpy, keď som si na to nevedel spomenúť. Hlas, ktorý som si myslel, že už nikdy v živote nebudem počuť. Kedysi som ho počúval deň čo deň. Tak pohŕdavý a zároveň jemný. Boli časy, keď som z toho hlasu nevedel vyčítať žiadne emócie. No také časy už nie sú, teraz viem z toho hlasu vyčítať všetko... radosť, smútok, hnev, lásku. Presne ten hlas sa teraz rozliehal po celom námestí a spieval NAŠU pesničku. Moju a Draca. Pri nej sme si dali náš prvý bozk. Ten hlas by som spoznal vždy a všade. Ale je to vôbec možné?
Predieral som sa čo najbližšie ku pódiu, bez ohľadu na to, že sa správam rovnako ako môj syn, ktorému som chcel dať kázanie. Konečne som sa dostal dopredu, a tam som zbadal niečo, čo mi určite zmení život a prevráti ho hore nohami, zase.
Tak ďalšia kapitola je na svete. Ďakujem za pozretie a dúfam že sa vám ďalšia kapitola bude páčiť.😇
YOU ARE READING
Po takom dlhom čase? Navždy!
FanfictionHarry a Draco spolu chodia od konca šiesteho ročníka a plánujú spoločnú budúcnosť. Čo sa však stane, ak po porážke Voldemorta sa k Harrymu nahrnie Ginny namiesto Draca a pred všetkými ho vášnivo pobozká? No čo... všetci spustia obrovský aplauz a zač...