#3

863 99 2
                                    

Insomnia ဆိုတဲ့ အိပ္​မ​ေပ်ာ္​တဲ့​ေရာဂါဟာ လူကို​ေတာ္​​ေတာ္​ ဒုကၡ​ေပးတတ္​ပါတယ္​။ ဒါ​ေပမဲ့ ကြၽန္​ေတာ္​က​ေတာ့ အ​ိပ္​မဲ့အစား အ​ေတြး​ေလလႊင္​့​ေနရတာကို ႀကိဳက္​တယ္​​ေလ... အလင္​းထဲမွာ ထိုင္​​ေနရတာထက္​ အ​ေမ​ွာင္​ထဲမွာ ​လွဲ​​ေနရတာကို ​သ​ေဘာက်တယ္​။ အထူးသျဖင္​့ Passenger ရဲ႕ Let Her Go လို အလြမ္​းသီခ်င္​းမ်ိဳးကို နားၾကပ္တပ္​ၿပီး နား​ေထာင္​​ေနရရင္​​ေပါ့....

အ​ေမွာင္​ထုကို ​ေၾကာက္​​ေပမဲ့ တစ္​ခ်ိန္​တည္​းလည္​း အ​ေမွာင္​ထုဟာ ကိုယ္​နဲ႔အနီးစပ္​ဆံုးအရာလို႔ ခံစား​ေနရတာမို႔ အ​ေမွာင္​ကို ခ်စ္​မိတယ္​။ ဒါဟာ bipolar ျဖစ္​ျခင္​း သက္​သက္ပါပဲ....

"Staring at the ceiling in the dark.

Same old empty feeling in your heart.

'Cause love comes slow and it goes so fast."

လွဲ​ေနတာမို႔​​ ​ေမြ႕ရာ​ကို လက္​​ေခ်ာင္​း​ေတြနဲ႔​ သံစဥ္​အလိုက္​ ေတာက္​ရင္​း သီခ်င္​းကို ခပ္​တိုးတိုး လို္​က္​ညည္​း​ေနမိတယ္​။ တကယ္​ပါပဲ... အခ်စ္​ဟာ လာတာ​ေႏွးလြန္​းၿပီး ထြက္​သြားတာ ျမန္​လြန္​းခဲ့ပါတယ္​...

ႏြံ... အခ်စ္ဟာ ဆင္​း​ရလြယ္​သလို ​႐ုန္​းထြက္​ရခက္​တဲ့ ႏြံအမ်ိဳးအစား ျဖစ္​​မလားမသိ။ အ​ေမွာင္​​အတိၿပီးတဲ့ မ်က္​ႏွာၾကက္​ဟာ မွတ္​ဉာဏ္​ရဲ႕ အလင္​း​ေအာက္​မွာ ခပ္​​ေဖ်ာ့​ေဖ်ာ့ ဝင္​းလာခဲ့တယ္​။

သူ႔ကို... လြမ္​းတယ္​။

----------------------

အခ်စ္​မွာ မ်က္​စိမပါဘူးဆိုတာကို လံုးလံုးလ်ားလ်ားမွန္​တယ္​လို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​ မ​ေထာက္​ခံခ်င္​ဘူး။ ဘာလို႔လဲဆို​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ အခ်စ္​က မ်က္​စိက စခဲ့တာျဖစ္​လို႔....

တစ္​ႏွစ္​တိတိ အသည္​းကြဲ​ေနခဲ့တဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ဟာ မ်က္​​စိ​ေ႐ွ႕က သူ႔ကိုျမင္​လာဖို႔ ​ေတာ္​​ေတာ္​ႀကိဳးစားခဲ့ရပါတယ္​..

မွတ္​မိ​ေသးတယ္​... အဲ့ဒီ့​ေန႔က မိုးမရြာ​ေပမဲ့ ​ေနလည္​းမသာခဲ့ဘူး။ ကြၽန္​ေတာ္​ ခ်စ္​ရစြာ​ေသာ လဒဟာ ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔ သံုး​ေပအကြ​ာ​ေလာက္​မွာ လြယ္​အိတ္​​ေပၚ​​ေခါင္​းတင္​လို႔ အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနခဲ့တယ္​။ ရယ္​စရာ​ေကာင္​းတာက အဲ့ဒီ့​ေန႔မတိုင္​ခင္​က သူ႐ွိ​ေနမွန္​း​ေတာင္​ ​ေသခ်ာမသိခဲ့ပါဘူး....

Let Him GoOnde histórias criam vida. Descubra agora