2 hari kemudian, Taehyung masih tak mahu berbicara dengannya. Bahkan dengan Yujin. Sedikit pun dia tak bersuara bila Yujin bertanya atau bercerita.
Setelah menghantar Yujin ke tadika, Jihyo akan ke kedainya. Kedainya berada di dalam mall . Tidak begitu susah untuk mendapat pelanggan.
Jihyo duduk di dalm pejabatnya. Air matanya berlinangan apabila terfikirkan pertengkaran yang berlaku semalam..
Imbasan kembali :
Jihyo menahan lengan Taehyung dari terus melangkah pergi tanpa menjawab persoalannya. Yujin memandang mereka pelik.
"Yujin, masuk bilik.." arah Jihyo.
Yujin menurut. Tidak berani membantah apabila ommanya begitu serius. Apabila Yujin sudah masuk ke dalm bilik.
"Awak kenapa? Awak ada masalah ke?" Tanya Jihyo. Air matanya berlinang di kelopak mata. Sedih apabila melihat perubahan drastik Taehyung.
"Jawblah, V,"
Diam. Dia masih tak membalas. Barangkali masih menahan sabarnya.
"Awak dah berubah.. awak tak sayang saya ke?"
Taehyung memandangnya. Matanya juga berkaca. "Bagi saya masa.. buat sementara, awak buat hal awak.. saya bt hal saya.." kata Taehyung."Kenapa?"
Taehyung menarik tangannya dari genggaman Jihyo secara kasar. "Dont touch me.."
Jihyo tergamam. Taehyung melangkah pergi. "Apa salah saya?"
Kaki Taehyung berhenti. "Saya yang patut tanya awak.. salah saya apa? Apa kurangnya saya?" Tanya Taehyung lalu meninggalkannya.
* * *
Jihyo menangis sepuas puasnya.. jangan jangan dia dah tahu yang Yujin bukan anaknya.. kepalanya sakit memikirkan hal itu semua.
Pintu bilik diketuk. "Ada apa?" Tanya Jihyo.
"Puan.. ada seorang lelaki..dia minta jumpa puan.. dia marah sebab Chen tak pandai nak massage belakang dia.
"Ha?"
"cepatlah! "
Teriakan lelaki itu membuatkan Jihyo segera keluar dari pejabatnya dan menuju ke bilik urutan.Lelaki itu duduk tanpa memakai pakaian dan duduk membelakanginya. Jihyo dapat teka siapa lelaki itu walaupun dia tak tunjukkan wajahnya.
"Kau, kau nak apa?"
Lelaki itu memusingkan badannya. Pengawal lelaki itu menghalau semua pekerja Jihyo dan meninggalkan mereka berdua di dalam itu. Plak.. pintu bilik itu dikunci dari luar..
Jihyo panik. Dia berusaha membuka pintu itu. Ketakutan makin terasa di jiwanya. Lelaki itu makin menghampirinya.
"Ahhh!! Stop! Stop there! Jin!" Teriak Jihyo dia menangis ketakutan.
Wajah Seokjin lah yang paling menakutkan sekarang.
Jihyo terjelepok di atas lantai. Membiarkan sahaja apa yang mungkin akan terjadi dengan dirinya. air matanya mengalir.
"I will pay more for this.." kata Jin lalu menarik Jihyo agar dia berdiri dan mendekatinya. Dia mendekatkan wajahnya dengan wajah gadis itu. Sehingga Jihyo dapat mencium bau segar nafas Jin.
YOU ARE READING
Beautiful Angel
FanficJihyo merupakan seorang pelajar nakal tapi bersikap 'friendly' dengan org org yang berada di sekelilingnya.. Bahkan, ramai yang suka dengan perempuan ini walaupun perangai kasar mengalahkan lelaki. Ditakdirkan pada satu hari ada seorang pelajar lela...