Dağ evi

2.1K 137 0
                                    

Deniz beni kurtarmıştı. Hafızam da yerine gelmişti. Ben bu denize boş değildim. Bana dedikleri onunda benden hoşlandığını belli ediyordu.
İşte söhbet ederken anne konusu açıldı. Ben benim annem beni biraktı. Deyince deniz hariç herkez bana acırgibi baktı. Deniz ise sanki durumumu yaşamış gibi bakıyordu.
2 gün sonra

Deniz bi işler çeviriyodu. Ben de anlamayaaşışıyodum. Bu arada kamptan dönmüştük. Zaten yaz tariline 1 gün kalmıştı. Bizde okula gitmeyip hazırlıklar yapıyorduk. Kendi dağ evime kızlar götürmeyi düşünüyordum.
Kızlara söyledim. Tabi bu arada Yeşim ve yalın sevgili olmuşlardı. Üstüne üstlük su ve çağatay , elif ve mert , fatih ve sıla da sevgiliydiler. Bu ne gardaş ya. Yok dağ evine onlarda gelecekmiş. Çok ısrar edilince kabul ettim. Şimdi bavulları hazırlıyoruz.

Deniz den

Hazırlanmaya başladım. Defne nin dağ evine gidiyorduk. Bütün yaz oradaydık.
Tabi bir yandan da defne nin okulda ve kampta başına gelen olaylar yüzünden onu ne fasına olursa olsun koruyaaktım ama ona açılmayı da düşünmüyo değilim. Gerçekten de inanamayaağınız şeyler vardı. Yeşim ve yalın sevgili olmuşlardı. Üstüne üstlük su ve çağatay , elif ve mert , fatih ve sıla da sevgiliydiler.bi biz kaldık mk ya. Açılayımda kurtulıyım. Hazırlıklar bitti yarın büyük gün.

DÜŞMAN OKULLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin