Sıla danYola çıkalı 30 dk oldu. Ama sanki 1 ömür gibiydi.
"Domuz yemek yiyon sabahtan beri oleceğiz ya önüne bak. "
" sen bana domuz mu dedin. Cadı. İN ARABAMDAN CADALOZ. "
" bir bu senin değil. İki demek beni kovuyorsun. Üç BANA CADALOZ DEME "
Deyip kollarımı kavuşturup ters tarafa bakmaya başladım. Ama arada ona kaçamak bakış atıyodum da. O da aynısı yaptı. Allah direksiyon boşta atlayıp direksiyonu tutup bi o yana bi bu yana gelişi güzel döndürüyordum. Sonra arabanın düzeni dahada bozulmaya başladı. Fatih ise o da yardım ediyodu. Sonunda çamura girdik. Hemen arkaya atlayıp yalın eniştemi öne gönderdim. Elif ben mert yeşim sırasıyla oturuyoduk. Hemen mert" beni bu karıların arasına mı bıraktınız. Piçler "
Deyince 3 kız bağırıp merti dovmeye başladık ben saç çekip böğrund boğrune vuruyodum. Elif kulak çekip ısırıyordu. Yeşim oda allah ne verdiyse tokat tekme yumruk dalıyordu. Sonunda geldik denilince indik. 3 kızın saçı başı dağılmış kıyafetler halay çekiyor. FLan. Ama özellikle ben üstümde yemek izleri falan berbattım. Erkeklere gelince. Mert zaten saç baş dağınık. Yanaklarda 5 parmak izi. Tshirt yırtık. Fatih ve çato enişteme gelirsek.
Bişi izliyorlardı. Aaaaaaaaa. Bizi. Videoya. Çekmişler. Hemen kuzlara söledim. Bu görev yeşim ve benimdi.
Gidip fatihe""-tokat atarak-bu bana cadı dediğin için
-tokat atarak-bu beni kovduğun için. "Deyip gitttim tap kapıyı çalacaklen gidip 3 tane daha vurarak " bunlarda içimde kaldı. Ne kadar eğlenceli lan. Neyse ben kaçim çünkü fatih beni dovebilir ahanda vuracak. Kaçtımm."
Deyip kittim. Koşarak kapıyı çaldığımda fatih koşarak geliyordu ona
" NAH YAKALARSIN "
Deyip eve girdim. Ve 2 kattaki bir odayı seçip içeri girdim. Yattağa uzandım. Kapı açılınca irkildim. İçeri fatih girip kapıyı kılıtledi bende bağırmaya başladım. Sonra iki kol beni belimden tutup yatağa fırlattı. Sonra uzerime geldi. Bende onu ayaklarınla uçak yapar gibi yapıp yere attım. Koşarak. Kapıya vurmaya başladım. Allahım korkuyorum. Ya beni döverse. Sonra belmden tutulup duvara yaslandım. Fatih ile duvar arasındayım. Yaklaşıp
"Sence ben seni incitirmiyim. Yeryüzündeki tek çiçeksin benim için. Dünyadaki en güzel çiçeksin.
Affet beni çiçek. ""Oh myALLAH. okuzün içinden öküzcük çıktı resmen. Lan tabi affederim. "
Dudaklarıma yaklaştı. Kafamı çevirdim.
"Evlenmeden olmaz. "deyip güldüm. Oda güldü.Eminim. Bu o. O aşkım. Aşkım fatih.
Dudağının kenarına öptükten sonra geri çekildim oda çekilince. Yatağa oturdum. Oda yanıma geldi. Ona yaslanıp "sevgilim bana masal okur musun?""Bir çocuk bir kıza vurulur. Ama efsane bir aşktır. Aşık veyseli bile kıskandıran bir aşk. Çocuk her zaman kızı takip eder. Ama kız onu hayatında görmez. Büyürler. Üniversite biter. Çocuk büyük bir cesaretle kızı karşısına çıkar. Kızın ismi Papatya. Oğlanın ismi toprak. Ne kadar uyumlu ama. İşte çocuk kıza
Herşeyi anlatır. Çok saf bir aşktır onunki. Sonra çocuk KIZI ÖLDÜRÜP KENDİNİ DE VURUR."
"Mal toplu katliam yaptın salak ya sigit. Salakk"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN OKULLAR
ChickLitHayattım çok yalnız geçti ama taa ki o okula gidene kadar. İçimde ki yalnızlığı bi kenara koyup dostluğu aldım içime. Hem mutlu , sinirli, hüzünlü, şakacıl ve en önemlisi AŞK . Dediğim gibi yalnız bir tiptim taa ki bu okula gelene kadar.