Şu an nasıl mı gidiyoruz. Mikkimel bir şekilde. Ben su ve çağatayın ortasındayım. Eniştem kafasını omzuma dayamış. Su bacaklarıma kafasını koymuş. Bende gözlerim şiş sinirle oturuyorum. Valla hep bunlar uyudu. Ben uyuyamadım. Pislikler. Ocümü almasını bilirim. Adiler. Kalaslar. Kıçımın kenarları(!). Deniz uyumuş. Arabayı süren iso da uyumuş(!) Lan hangi manyak arabayı sürerken uyur?
İSOOOOOOOOOO. KIÇIMIN KENARI. UYAN LAN.
NOLDUUUUU AHHHH. SAHURRR MU OLDUHHH?
LAN GÖT ÖBNÜNE BAK. HANGİ MANYAK ARABA KULANIRKEN UYUR. KIÇ KENARI. KAPIYA SIKIŞMIŞ AYAK BAŞ PARMAĞI. SALAMSIZ PİZZA. KOKUŞMUŞ ÇORAP. BOK. KAKAFA.
Kankacım HAKARETLERİN BİTTİYSE. BAĞIRMASAN. NOLURRRR.
OKEY SAKİNİM BEN(!)
LAN HALA BAĞIRIYON MAL.
Uff sustum ya. Kereta.
KESTİK.
hassi- oha enişteciğim benim. En sevdiğim eniştem. Video yu sileceksin değil mi?
Hayır en sevdiğim Baldızım. Hayır.
Gerçekler acıdır ama gerçekten kafamda bir acı var.
Arkadada bir deniz var baldız
Evet. Evet. Manzaramız denize bakıyor. En akılllı görl olduğum için bole bişi yaptım.
Hayır. O. deniz değil. Hani benim kamkim olan baldız
Heeee eniştoş ya öküz, hıyar, odun, piçodor, kalas, panda suratlı eşşek,
Gavar,kıro vb. Kotü şey deseydin anlardım.Amin.
Bunu diyen tabisi suBaldız. Eve geldik sen kaç. Deniz arkanda kırmızı görmüş bir boğa adeta.
Valla hiç kovalamaca oynamicam. Ee kaçan kovalanır. Ben uyuyom. -esneyerek- zatan haç ayatmadanaz. Ahhhhh.
Bu nakavnt oldu resmen ha. Baldoz kalk.
Neyse biz içerideyiz.
Denizden.
Lan bu ne masumluk. Saf bir sevgim var ona karşı. Hemen kucağım alıp onu götürdüm. Ev 4 katlı. Baya büyük bir ormanı havuzu falan vardı. Eve girdim. Merdivenlerden yukarı çıktım. 2 kat hep misafir odası. 3 kat galiba babasının ve annesinin di. Birde teras bardı. 4 kat da duvarlar masmavıydi. Koca bir teras vardı. Yatak çift kişilikti. Ve oda maviydi. Koca bir dolap vardı.
Ve bir banyo. Hemen yatağa yatırdım.
Tavanda yıldızlar vardı. Ve her yerde oyuncaklar. Oyuncakları kokladığımda çıkolata kokuyordu. Onun kokusu. Sonra odadan çıkıcakken defne ağlamaya başladı.Ne oldu defnem. İyi misin?
Hayır korkuyorum. Yüzleşmekten.
Korkma. Ben varım. Uyu
Uyursam geçer mi?
Geçer.
Kalkıp çıktım. Ama o
Gitme yanımda kal.
Tamam.
Yanına gidip yatakta oturur pozizsoynda onun kafasını göğsüme yasladım. Ve saçını okşadım. Artık kesin bir şey vardı. Ben artık onun aşığıydım.
"Deniz bana güzel bir şarkı söylermisin?"
"Tamam. Başlıyom. AŞKIIMMM BANİMMMM MELEEEEEEĞİM. SÖYLE SENSİZ NEYLEY-
"Deniz tamam. Sus ya. İyiki bişi istedik. Vicdansız. Beddua ederdim de halim yok kepehhhh ( kopek). İnş evde nutella kıtlığı yaşarsın. İnş-
İyiki beddua etmemişsin. Bu etmemiş halinse oooooohhh. Tamam söylüyorum.
Pinhani- beni sen inandır tammı?"La espri yapmadan olmuyo dimi kıç kenarı. Kelle. "
"Lan sen ilk tanıştığım kuz değilsin. İçine oküz mu kaçtı malım yaaa. Hadi başlıyom.
Çizdim kendi aklımca hayatın resmini. Bişey bilmezdim aslında. Karıştırdım tüm renkleri. Hata yaptım tabi.
Herkez başka birşeyden kaçırmış kendini. Bazen yaşlı gözlerle kabullenmiş gerçekleri. Bazen memnun gibi.
Artık çok uzaklaştım. En çokta kendimden, evden, senden göçmen kuşlar gibi.
Çok geç kaldığım halde solmuş resimlerde kaç yıl geçmiş hala güzel durur. Küçükken çok inanmıştım eğer çok istersen her şey mümkün. İnanmak zor değil. Hikayem senle başlardı. Senle devam etsin. Beni sen inandır.
Çizdim kendi aklımca hayatın resmini.
Birşey bilmezdim aslında. Karıştırdım tüm renkleri. Hata yaptım tabi.Herkez başka birşeyden kaçırmış kendini. Bazen yaşlı gözlerle kabullenmiş gerçekleri. Bazen memnun gibi.
Artık çok uzaklaştım en çokta kendimden, evden, senden göçmen kuşlar gibi. Çok geç kaldığım halde. Solmuş resimlerde kaç yıl geçmiş hala güzel durur. Küçükken çok inanmıştım eğer çok istersen her şey mümkün inanmak zor değil. Hikayem senle başlardı. Senle devam etsin. Beni senn inaandırrrr. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN OKULLAR
ChickLitHayattım çok yalnız geçti ama taa ki o okula gidene kadar. İçimde ki yalnızlığı bi kenara koyup dostluğu aldım içime. Hem mutlu , sinirli, hüzünlü, şakacıl ve en önemlisi AŞK . Dediğim gibi yalnız bir tiptim taa ki bu okula gelene kadar.