Del 2

505 14 3
                                    

Del 2

.................

Jeg og Justin skal på en biltur idag, han sa det var no overaskelse. Jeg tok på meg en lilla skjorte og en hvit ola shorts,sminket meg litt mer en vanelig og rettet det lange håret mitt.

Når jeg gikk ned trappa sto Justin der og sa

-damn!

Jeg begynte å le og han bærte meg ut til bilen. Når vi satt i bilen så tok jeg på <I would> sangen på full guffe og sang,Justin så på meg .

-Se på veien istedet Justin!!!!

-Ja men du et så søt prinssesa mi

Og i det kom det en diger lastebil rett mot oss.

Lastebilen kræsjet oss

*JUSTIN'S SYNSPUNKT*

Jeg så meg rundt og hadde sikkelig vondt i hodet mitt,jeg husket alt som skjedde og det eneste jeg lurte og tenkte på var hvor er (DITT NAVN)

Det kom en sykepleier inn her.

-Hvor er (DITT NAVN) ?

-Hallo Justin,du kan desverre ikke få snakke med hun nå, det eneste du kan gjøre nå er å legge deg ned også kommer legen din straks.

Når han har sjekket at alt er i orden med deg,kan jeg fortelle deg alt sammen. Sa hun og pustet tungt.

Så kom legen min inn og sjekket om alt er bra.

-Hallo Justin,du har ingen alvolige skader imotsatt til noen andre

Sa han forsiktig.

-Imotsetning til (DITT NAVN)??!!?

Legen nikket.

-Hva hat skjedd med hun??

-Hun.....

Hun ligger i koma,ingen vet hvordan dette ender men vi alle håper på det beste!

Jeg kjente at en tåre rennet ned kinnet mitt,alt var min feil hvorfor måtte jeg ta hun med på den bilturen idag?

Den bilturen skulle være en stor overaskelse til (DITT NAVN) men det var ikke ment at det skulle ende slik..

Remember me? (norwegian)Where stories live. Discover now