*ditt synspunkt*
Jeg vet ikke hva som gikk ut av meg men jeg følte dypt inne ble sommerfuglene låst opp.
Jeg ble veldig rørt av det han sa, og plustelig uten å kontrollere meg selv kysset jeg han. Leppene hans var myke,varme og deilige plustelig avbrøt Justin kysset og så på meg.
*Justin synspunkt*
Hun kysset meg jeg skjønte ingenting, husker hun hvem jeg er igjen?
*ditt synspunkt*
-Wow
Sa jeg.
- Husker du meg igjen?
- Nei.
- Hvorfor kysset du meg hvis du ikke husker meg?
- Fordi, fordi det føltes riktig.
Justin så på meg og smilte, han har et vakkert smil.
*Justin's synspunkt*
Vi kan klare dette her sammen.
Tenkte jeg.
Hun var så vakker og herlig.
Det kom en lege inn og sa at (DITT NAVN) måtte hvile seg ellers kommer det til å gå veldig sakte med hukommelsen hennes. Jeg måtte dra og fikk ikke lov til å møte hun igjen før imorgen.
Jeg dro hjem og tenkte på hvordan jeg skal gjøre sånn at hun husker alt sammen, alt går mye bedre nå men hun er fortsatt usikker på meg.
*ditt synspunkt*
Jeg satt på sengen på sykehuset og tenkte, dette her er dødskjedelig. Jeg spørte legen om han hadde no musikkspiller eller radio eller no, han gikk for å hente radiospilleren.
- her er den, jeg må nesten gå nå men hvis det er no ring på med denne
Sa legen min og gikk.
Jeg skrudde på radion.
- Velkommen til NRJ her kommer Katty Perry med Dark Horse!
Sa radion.
Jeg hørte sangen og begynte å danse, det føltes ut som jeg alltid har holdt på med dansing for jeg var faktisk flink!
Nei jeg liker ikke å skryte men serriøst jeg var flink!
Jeg lærte meg mer og mer å danse når jeg var alene.
Jeg tenkte ikke når jeg danset pg det var det som gjorde det så bra.
Sorry for at jeg ikke har postet på en stund! Skole,prøver,leker ææææ.
Neste del kommer nok etter vinterferien eller i vinterferien.
YOU ARE READING
Remember me? (norwegian)
FanfictionUnnskyld jeg har vært borte en stund pga glemt passord men nå er jeg tilbake og kommer til å være aktiv igjen :) dette er en Justin Bieber historie imagine aktig og det er deg og justin som er hovedpersoner tror ikke jeg skal ha med papparazzi.