Del3

361 9 0
                                    

Del 3

Jeg satt ved (DITT NAVN) hver natt og dag,jeg gråt og alt det er bare min feil,det har allerede gått 3uker og hun er fortsatt i koma,jeg lå hodet mitt på magen hennes og gråt. Jeg tok hodet mitt opp også så jeg at (DITT NAVN) hadde åpnet øyene sine! Jeg ropte på legen og plustelig så kom det 4leger inn hun ene tok meg ut av rommet og sa at de skulle operere. Jeg skjønte ikke så mye der og da men jeg bare satt og venta.

Etter noen timer kom legen ut og jeg reiste meg opp.

-(DITT NAVN) er veldig sliten etter operasjonen hun sovnet,vi håper at operasjonen er vellykket men vi vet ingenting. Imorgen når hun våkner kan vi la deg se hun,men nå burde du dra hjem og slappe av.

-okei jeg kommer tilbake imorra klokka 07.00

Jeg dro hjem dusjet og håpet at alt gikk bra etter operasjonen. Jeg gledet meg til å se hennes fine øyer og hennes vakre smil igjen.

Jeg våknet og så på klokken,faen!! Klokka er 09.00! Jeg reiste meg fort opp og løp på badet pusset tennene og kledde på meg. Så tok jeg ferrari bilnøkklene mine og løp ut.

Mens jeg kjørte hørte jeg på radion:

"Hallo klokken er 09.30 og dere er her med NRJ vi har noen bra nyheter! Justin Bieber's kjære (DITT NAVN) har våknet etter å ha vært i koma en stund,ingen vet no mer en dette men følg med for mer oppdatert informasjon"

Nå var jeg framme på sykehuset jeg løp opp på rommet til (DITT NAVN) og åpnet døren forsiktig

SORRY SORRY SORRY for at jeg ikke har skrivd no på såå lang tid jeg hadde glemt passordet på denne brukeren men nå er jeg tilbake og kommer til å være aktiv unnskyld assa!

Remember me? (norwegian)Where stories live. Discover now