Del 5
_______
*(DITT NAVN) synspunkt*
Det kom mange leger inn og gutten som sa han het Justin ble dratt ut av noen leger, jeg skjønte ingenting.
Det var ganske skummelt med så mange leger rundt meg så jeg spørte om noen av dem kunne gå, alle legene gikk utenom en lege.
- Hallo (DITT NAVN) som jeg ser så skjønner du ingenting men ta det med ro, ikke få panikk for sansyneligvis kommer alt til å gå bra igjen. Du ser veldig sliten ut, her har du vann og to piller, ta disse og prøv å få deg litt søvn så når du føler at du har roet deg litt ned ring på denne her så kommer jeg og forklarer deg alt sammen okei?
Sa legen mens han ga meg vann&piller og viste meg en eller annen ringeklokke. Legen så egentlig ganske vennelig ut, ikke så skummel som jeg trodde. Jeg tok de to pillene han ga meg og lå meg ned på sengen, jeg tenkte på hvem jeg selv var og hvorfor alle kalte meg for (DITT NAVN) jeg grublet en stund på det før jeg sovnet til slutt.
Jeg våknet og var litt usikker på om det at jeg snakka med legen ikke var en drøm men da jeg så glasset han hadde gitt meg før og en eller annen ringeklokke, skjønte jeg at dette her er ekte.
Jeg studerte ringeklokken nøye og spørte meg selv om jeg tørte å ringe på den.
Til slutt bestemte je meg for å ringe på den ringeklokka.
Om et par miutter kom han legen jeg hadde så vidt snakket med igår inn.
-Eh, hei.
Sa jeg usikkert til legen.
- God morgen (DITT NAVN) det som har skjedd er at du og han Justin kom i en bilulykke alt gikk bra med Justin og han våknet dagen etter ulykken uten noen store skader men du havnet i koma.
Du har ligget i koma en god stund,og med en gang du våknet måtte vi operere for at du skulle holde deg i livet. Etter operasjonen var du i narkose og når du våknet så merket vi da at hukommelsen din var desverre borte. Så nå tenker jeg at du ikke husker no, eller?
Jeg så på legen og skjønte ingenting, hæ, jeg i koma? Så han gutten som påsto å være kjæresten min må være han Justin?
- Hvem er Justin?
Spørte jeg legen min for sikkerhets skjyld.
- Husker du han gutten som var inne her igår? Det er han som er Justin. Dere har vært kjærester ganske lenge, vil du snakke med ham?
Spørte legen min meg.
Nei dette her kan umulig være sant. Jeg kjenner ingen Justin jeg har ikke kjæreste engang. Og jeg er heller ikke (DITT NAVN). Hva er dette for noe?? Dette må være en sjuk drøm, når jeg våkner igjen kommer alt til å være normalt. Men hva er normalt???!
Jeg stilte meg selv slike spørsmål.
- Vil du kanskje være litt alene? Så kan du si ifra hvis det er no? Jeg skjønner at alt er veldig vanskelig for deg men jeg er sikker på at alt kommer til å ordne seg. Si ofra hvos du vil snakke med Justin, han har sittet her siden igår.
Sa legen min og gikk ut.
--------
Kommer til å poste 1-2 deler i uken. Hva synes dere om historien?
Burde den ha en lykkelig eller en trist slutt?
(Altså det er mye igjen av historien men jeg vil vite hvordan jeg skal ende den haha)
Komenter :)
YOU ARE READING
Remember me? (norwegian)
FanfictionUnnskyld jeg har vært borte en stund pga glemt passord men nå er jeg tilbake og kommer til å være aktiv igjen :) dette er en Justin Bieber historie imagine aktig og det er deg og justin som er hovedpersoner tror ikke jeg skal ha med papparazzi.