Sa legen min og gikk ut.
____________________________
Del 6
Jeg satt her igjen alene. Jeg prøvde å sove og fikk det til slutt til med tanken om at alt dette er en drøm.
Jeg våknet opp, det var da jeg skjønte at alt dette er virkelig. Jeg sto opp fra sengen og så ut vinduet, det var mørkt der ute.
Jeg tenkte meg over og bestemte meg at jeg må få snakket med han Justin. Han var da kjæresten min? Wow så kleint dette kommer til å bli, for meg er han bare et fremmed som jeg har sett en gang før men jeg må jo bety mye mer for han?.Tenk så såret han er, kjæresten husker han ikke. Elsker han meg fortsatt? Kanskje han kan fortelle litt om oss to så kanskje jeg får hukommelsen min tilbake? Jeg lå meg i sengen igjen og bestemte da at imorra skal jeg snakke med Justin.
* Justin's synspunkt*
Jeg våknet opp klokken var 02.43 jeg så ut vinduet og det var mørkt ute. Det her er så vanskelig, jeg må få snakket med (DITT NAVN) og forklare hun alt. Vi kan bare ikke ende slik.
Jeg lå meg ned i sengen med minner om meg og (DITT NAVN) i hodet til jeg sovnet.
Jeg våknet opp klokken var 07.45 jeg sto opp dusja og tok på meg en hvit singlet, harem pants og en Chicago bulls caps. Jeg gikk ned på kjøkkenet for å lage meg frokost, alt var så tomt ute. (DITT NAVN) hun pleide alltid å smile,være glad og danse rundt. Jeg kjente at jeg automatisk begynte å smile av tanken på jenta mi. Jeg spiste toast pg drakk appelsinjuice før jeg fant fram bilnøkkelene og tok på meg mine røde supra's også gikk jeg ut.
Jeg var framme i sykehuset på rommet til (DITT NAVN) hun sov så søtt, jeg så på hun mens jeg tenkte på hva jeg skulle si til henne.
Plustelig våkner hun.
*Ditt synspunkt*
Jeg våknet opp og så at det satt noen ved sengen min, det var Justin.
Han så på meg med et trist smil rundt munnen.
Det føltes virkelig ut som jeg kjente han for jeg kunne se at smilet hans var fake.
Før jeg rakk&si noe begynte han å snakke.
- Hør her (DITT NAVN) jeg vet du ikke husker meg. Jeg vet du sikkert tenker at jeg er en gal drittunge. Og du vil sikkert ikke ha no med meg å gjøre men hør her.
Jeg, jeg elsker deg. Og jeg vil ikke leve et liv uten deg. Det blir ikke det samme.
Men gi meg en sjanse så kan vi to sammen klare dette. Jeg skal hjelpe deg med å huske alt sammen. Det kan ta tid men det er verdt det,for uten deg (DITT NAVN) er det ingen meg.
_____
Hva synes dere?
Hva vil dere ha videre?
Trenger ideer komenter gjerne.
YOU ARE READING
Remember me? (norwegian)
FanfictionUnnskyld jeg har vært borte en stund pga glemt passord men nå er jeg tilbake og kommer til å være aktiv igjen :) dette er en Justin Bieber historie imagine aktig og det er deg og justin som er hovedpersoner tror ikke jeg skal ha med papparazzi.