Del 9

218 14 6
                                    

Vi kjørte hjem til Justin, hiset hans var kjempe fint og digert. Plustelig husket jeg noe om en eller annen huske.

- Justin?

-Ja?

- Det er kanskje litt teit spørsmål men har du husker i hagen din?

Ansiktet til Justin lyste opp og han så kjempe glad ut, han dro meg ut av bilen og tok meg med i bakgården sin. Jeg så en stor huske der akkurat som jeg så det i hodet mitt!

- Vi pleide alltid å huske her (DITT NAVN) du har alltid elsket denne husken og du satt alltid oppå fanget mitt mens vi husket.

Sa Justin.

- Så la oss huske da vell?

Sa jeg til Justin med et lurt smil.

Justin satt seg ned på husken og jeg satt med på fanget hans solen skinte og det var kjempe deilig når vinden blåste, plustelig datt jeg og jeg fikk dratt med Justin ned på bakken fordi jeg holdt så godt rundt ham. Justin lå oppå meg på grasset i bakgården sin, han så på meg med et sulten blikk og beit seg i leppen. Han så så bra ut der og da og jeg klarte ikke å holde meg mer jeg kysset han, alt gikk fort over til klining. Vi hold på kanskje i 10 minutter før jeg avbrøt fordi jeg så en dame se på oss.

- Hva er det?

Spurte Justin.

- Hvem er hu dama og hvorfor ser hun på oss?

Spørte jeg Justin.

Justin snudde seg for å se bak hvem som sto der. Justin reiste seg opp og løftet meg opp fra bakken. Damen kom mot oss og Justin virket glad mens jeg var egentlig ganske forvirret.

- Hei (DITT NAVN) kjempe hyggelig å se deg igjen, jeg er så glad for at alt gikk bra med deg.

Sa damen og smilte.

- Hei...?

Sa jeg og prøvde å smile.

- Ohja du husker nok ikke hvem jeg er men jeg er Elsa naboen din, du og Justin er som sønn og datter for meg og vi er egentlig kjempe nære. Jeg pleide å være ved deg når du lå i koma men jeg ville ikke komme til sykehuset når du våknet for jeg var redd for at det ble for mye så istedet har Justin bare sendt meg meldinger og fortalt om hvordan det går med deg, men nå som du er tilbake hos Justin ville jeg bare se deg igjen. Justin er en kjempe herlig kar, han har sittet natt og dag hos deg han også mens du var i koma.

Sa damen.

Jeg smilte og kikket på Justin.

- Ja jeg vet han er en herlig kar.

Sa jeg og smilte.

Justin så på meg og smilte.

Jeg hilste på damen som het Elsa og gikk hjem sammen med Justin.

Wææ

Alle delene ble plustelig slettet etter at jeg oppdaterte wattpad så det er derfor jeg ikke har postet på en stund. Siden ingen ville ha med Jason kommer han ikke med.

Er det noen som har tips om hva jeg kan ta med i historien, vanskelig å komme på ting og jeg vlir kjempe glad for svar.

Skal prøve å ha med mer romantikk siden mange ønsket det,men hva synes dere egentlig om historien? :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 12, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Remember me? (norwegian)Where stories live. Discover now