"Göğsünde papatya kokusu taşıyan kadınları sevin, onlar hep çocuk kalır."MULTİ: AÇELYA
Ders başlamıştı kapı tıkladı ve içeri Aras girdi. Özür diledi ve yerine geçti. Fısıltıyla sordum
"Ne dedi müdür?"
Meraklı biriydim benim yüzümden başın derde girdiği için daha fazla merak ediyordum.
"Sürekli kavga etmeye bir son vermem gerektiğini söyledi."
Gözlerim büyüdü.
"Sen sürekli kavga mı ediyorsun?"
Başını kaldırdı ve dilini şıklattı.
"Hayır sadece beni sinirlendirdiklerinde"
gözlerimi ona dikmiş meraklı meraklı bakıyordum.
"Peki nasıl seni sinirlendirebilirler?"
güldü
"Çevremdeki insanlara zarar vermeye kalkarlarsa bidaha hiç kalkamazlar"
bu sözünden korkmuştum biraz tam bir şey diyecektim ki öğretmen
"Açelya dersin başından beri konuşuyorsunuz bi sussanız artık"
utançla kafamı eğdim Aras'da tık yoktu.
Ders bittiğinde sınıfa bir kız girdi ve bizim sıraya geldi.
"Seni özledim"
dedi fısıltıyla ama ben duydum bir an kafamda bir sürü seneryo kurdum bu kız kimdi? Aras'ın sevgilisi mi yoksa? Bu yakışıklı oğlan bu sürtüğe nasıl baktı? Saçmalama Açelya sanane çocuğun neyiyse neyi yani dedim ve iç sesimi susturdum. Aras kıza baktı bıkkın bir şekilde baktı.
"Beste lütfen bu konuyu konuştuk seninle niye uzatıyorsun"
kızın gözleri doldu
"Konuşmadık sen bitti dedin ve bir sürü şey ağzımı bile açmadım seviyorum seni aptal"
bu kız gerçekten Arası seviyordu
"Bak Beste bizi bitiren sendin artık uzatmanın bir gereği yok git burdan"
kız gözlerini devirdi ve gitti. Bana baktı sanki açıklama gereği duyarcasına
"Açıklama yapmana gerek yok Aras"
Aslında yapsaydı güzel olurdu napayım ben meraklı biriyim. Tebessüm etti
"Saçmalama Açelya anlatmam lazım bunu sana sonuçta sende duydun olayı"
dudağımı ısırdım ve
"Beste benim eski sevgilim 2hafta önce ayrıldık ama hala anlamıyor ondan uzak durmak için bu okula geldim"
omzuna vurdum
"Neden ayrıldınız peki?"
Kaşları çatıldı
"Onu başka biriyle öpüşürken gördüm"
yüzüm düştü insan sevgilisiyle öpüşmeye utanır bu gitmiş ne yapmış bu çocuk aldatılır mı ya tamam iç sesim sus lütfen.
"Sevgilin var mı?" Dedi Allahım ya sanane varsa var.
"Yok bir sürü kişi sevgilim olmak istedi ama hepsi beni istediler. Güvenimi almadan ben erkeklere olan güven duygumu kaybettim."
beni kendine çekti ve sarıldı.
"Bana istediğin zaman anlatabilirsin"
onu ittim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKÂNSIZ (#Wattys2016)
ChickLitBir park düşünün parkların olmazsa olmazı kaydıraktır ve bir kız çocuğunun da olmazsa olmazı babalarıdır. Ben hayatım boyunca eksik parçam olan babamı aradım. Babamı ararken beni babamdan daha fazla seven adamla karşılaştım. Yaralarımı sardı bu adam...