BÖLÜM 3: GÜZEL SURAT

653 167 48
                                    

"Beni sevmeniz gerekmiyordu. Güven verseniz yeterdi oysa."

MULTİ: ARAS

Sınıfa girdiğimde Batu'yla Melih Arasla bir şeyler konuşuyorlardı. Yanlarına gittim ve çığlık attım.

"Siz artık bizim okulda mısınız?"

Bu çocukları sevmiştim çoğu zenginler gibi hava atmıyorlardı en azından ve samimiydiler. O sırada kapıdan Hayal girdi.

"Beni unuttun Açelya bende artık bu okuldayım."

ona doğru yürüdüm ve sarıldım. Yağmur ordan bana kıskançlık bakışları atarken yanına gittim be yanaklarını sıkıştırdım.

"Oy benim bff beni kıskanırmıymış gel bak seni tanıştırayım onlarla inan bana tanışınca sende seveceksin."

güldü

"Canım sisterim benim beni şu yakışıklı olanla tanıştır yeter."

dedi eliyle Melih'i gösterirken onaylamış gibi kafamı salladım ve elinden tutup Arasların yanına getirdim hepsiyle tek tek tanıştırdım ve Melih'e gelince

"Bu Yağmur buda Melih."

dedim ve Arasın kulağına eğildim

"Umarım Melihin sevgilisi yoktur?"

Sırıttı

"Yok yok. "

güldüm ve Melih ve Yağmuru gösterdim elimle

"Siz ikiniz niye biraz tanışıp kaynaşmıyorsunuz"

Yağmur bana sinirli bir bakış attı Aras'a döndüm

"Ne yani kötü mü dedim hem yakışmıyorlar mı?"

Yüzünü bana çevirdi.

"Evet ama şimdi onları boşver bizde çok yakışıyoruz bizde konuşup kaynaşmalıyız bence."

koluna vurdum

"Biz zaten konuşuyoruz Aras."

sinsi bakış attı. Kim bilir aklından neler geçiyor.

"Ne yani yakıştığımızı kabul mu ettin sen?"

güldüm aslında hoşuma gitmişti.

"Saçmalama ben o anlamda demedim."

suratı düştü ve hiçbir şey demedi.

Son dersti ve sıkıntıdan patlamak üzereydim. Aras'a baktım uyuyordu ne kadarda tatlı uyuyordu saçları hafif birbirine karışmıştı bu onu daha tatlı gösteriyordu. Saçlarını oynamaya başladım sıkıntıdan.

"Aslında iyi çocuksun ama o güzel suratın dağılsın istemem."

tabi bunları Aras uyuyor diye söylüyorum yüzüne karşı asla böyle bir şey söyleyemem. O sırada beni kendine çekti derste olduğumuzu umursamazca.

"Sen ne kadarda düşüncelisin öyle kim dağıtacakmış o güzel suratımı bak altını çiziyorum güzel suratımı."

kaşlarımı çattım

"Birincisi abim ikincisinide ben o güzel suratını derken dalga manasında demiştim."

Yav he he der gibi kafasını salladı ve uyumaya devam etti.

Zil çaldı ve eve gitmek için yürüyordum. Yanımda bir araba belirdi umursamazca yürümeye devam ettim içinde Aras olduğunu bilmeden, durdu.

İMKÂNSIZ (#Wattys2016)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin