Del 1

3.7K 42 11
                                    

Twitter - @ElineJenanette / IG - @Elinejeanette / Snapchat - Elinejyoutube

Copyright © 2014 Eline J.

Takk for at du leser😊

Publisert: 17/9-13

Kristin POV

Jeg og jentene mine skulle ha filmkveld alene og spise popcorn. Det var ikke så mange, i tillegg til meg var det bare fem andre fra klassen. -Hvilken film vil dere se? -Hva med 'Smurfene 2'? En jente med kort lyst hår så på meg og smilte, det var Charlotte. -Nei! Kan vi ike heller se den derre filmen 'Tøffeste gutta'?, Stina min beste venn reiste seg opp og var sur. -Vi skal se 'Twilight' dermed basta!, jentene begynte å krangle, og de var ganske barnslige. Siden jeg ikke hadde sagt noe merket de ikke at jeg gikk ut.

Jeg hørte plutselig masse hyling og skriking. Jeg gadd ikke å være der lenger, det var slik vêr gang vi skulle ha kveld med film. Da jeg satte meg på sykkelen var det allerede blitt mørkt ute, jeg var egentlig ikke så veldig glad for å måtte sykle nå men jeg orket rett og slett ikke å være der nå... Det blåste litt, men det var ikke så veldig kladt.

Når jeg hadde syklet en stund, kom det et uventet vindkast. Jeg tippet på sykkelen og slo meg på hendene og knærne. Jeg satt på fortauskanten og gråt da noen prikker meg i foten med sin fot. Da jeg så opp, var det som å se en engel! Det sto en gutt med lyst, nesten hvit hår og klare blå øyne.
Han spurte meg om noe, men siden jeg var i drømmeland måtte jeg la han gjenta det. -Hvordan går det? Det var et stygt fall du hadde der., han så beskymret ut og satte seg ned. -jeg heter Kevin forresten. Har nettopp flyttet hit!, han gliste til meg, og jeg måtte vare smile tilbake. -Jeg heter Kristin. -Kult!

Hvorfor er du så sent ute?, han smilte forsiktig til meg og jeg sukket stille. -Jeg var egentlig på en filmkveld hos en venninne, men de begynte å krangle som vanlig. Da orket jeg ikke å være der., jeg så på sykkelen, den hadde vært på reparasjon etter at jeg var på sykkeltur.

-Du kan gjerne komme til meg?!, han tok meg i hånden og klemte den hardt. -Men...jeg må si ifra til noen... Og jeg har glemt mobilen hjemme!, jeg så trist på han. -Det gjør ikke noe, du kan låne min!, han smilte til meg og reiste seg. -Blir du med?, han gliste til meg og talte meg hånden sin. Jeg tok den og han dro meg opp. -Jeg tar sykkelen for deg., han smilte og vi begynte å gå. Nå var jeg glad for at jeg forlot jentene, hvis ikke hadde jeg ikke møtt Kevin...

Kevin POV
Hun var treig siden hun hadde falt på sykkelen, men jeg hadde all verdens tid. Vel.. ikke all verdens tid, men god tid... Håret hennes gikk ned til midten av ryggen. Det var brundt som melkesjokolade, jeg hadde bare lyst til å snuse (vis du forstår) inn lukten av håret hennes. Hun så ganske moden ut. Hun var kanskje mellom 16 eller 18, men tror hun er 16...

"Hjemme hos Kevin"

'Så hva vil du gjøre?', jeg slengte meg ned på sofa1 og så på Kristin. 'Kan jeg bare ringe mamma?', Kristin så på meg og jeg reiste meg. 'Telefonen ligger i gangen vedsiden av nøklene, jeg går og får meg noe å drikke. Vil du ha?' hun nikket og gikk. Jeg tok to store skritt og var på kjøkkenet,mamma hadde ikke vært hjemme på en måned og det så rett og slett helt bomba ut! Vis jeg skulle ha noe sjangse på Kristin, måtte jeg kjerpe meg... Jeg hentet en uåpnet flaske vann til Kristin og en øl til meg

Kristin POV

Jeg hørte Kevin romstrerte på kjøkkenet,men fortsatte å prøve å huske nummeret til mamma....
Endelig husket jeg det! 'Hallo?'mamma svarte med en gang. 'Hei, mamma det er meg. la meg snakke...' 'Okei, hvor er du?' 'Mamma, jentene begynte å krangle, så jeg er hos en kompis... okei!?' 'Ja, bare du er hjemme til søndag!', jeg hørte mamma smilte. 'Takk! Det skal jeg.', jeg gikk tilbake til sofa1, der satt Kevin og drakk ei flaske øl.

'Er du gammel nok?', jeg så på han og tok imot flasken med vann. 'Ja... hvorfor bryr du deg..?', han tok en stor slurk og så på meg.
'Det er ikke det at jeg bryr meg, bare at du ser yngre ut..' jeg ser ned på flasken og drikker. 'Yngre ut! Jeg er 19, enn du da! Du ser ut som om at du er 17! Hvor gammel er du!?' han satte seg opp og og så på meg, han nermest gransket meg med blikket... Jeg rødmet helt opp til håret. Men skjerpet meg...

'Hei! Jeg er faktisk 18!', jeg reiste meg opp, og gikk til vinduet. Jeg kjenner et vindpust og plutselig legger det noen armer rundt midjen min. Jeg snur meg så fort jeg for til med armene rund.. og foran meg står Kevin!

Kevin POV

Jeg måtte fortelle henne det! Hadde jeg falt for henne med en gang? Jeg tok sjansen og kysset henne. Hun gjorde litt motstand, men ga opp.

"Oppdatert 29 Oktober 2014
Første delene er litt dårlige, men alt blir bedre etterhvert som du leser. Og de er alle over 18 og er barnslige..."

Umulig ~ EditingUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum