Del 19

178 8 0
                                    

Twitter - @ElineJeanette / IG - @elinejeanette / Snapchat - @elinejyoutube

Copyright © 2015 Eline J.

Satan.... Vi er i fuc.kings 2015 nå! Woho!

Recap:

Han lente seg inn. Den varme pusten hans møt øret mitt ga meg frysninger på nakken.

"Det jeg sa var det jeg mente. Du er min datter, jeg er din far."

Kristin POV

Jeg frosset.

Nei, nei, nei, nei, NEI! Det kunne ikke være sant! Jeg kan ikke være datteren av noe så grusomt som Giragon! "Du lyver!" Sa jeg og nærmest spyttet han i ansiktet. Skulle ønske jeg hadde gjort det.

"Haha, det skulle jeg gjerne ha gjort. Men dessverre-" han fikk ikke sakt noe før han kollapset og datt på kne foran meg. Jeg gispet. Noe lysende var foran meg,ndet lyste sterkt og øynene mine sved. Det er ikke alltid man skal være glad for å se. Noen ganger ønsker man at man bare var blind. Fordi du vet, det er ikke alt man vil se med øynene sine.

Lyset ble svakere og jeg skimte en person bak Giragon. "Er du ok?" En hånd ble lagt på skulderen min og jeg så opp. Foran meg sto den som betydde nesten alt for meg. Justin sto foran meg med et glimt av blått skimmer rundt seg. Jeg fikk tårer i øynene, min sønn.

En sønn som jeg bare har hatt i knapt et halvt år. En sønn som ble født etter bare noen måneder. En sønn som er halvt romvesen halv menneske. En sønn som er forelsket i Alexis Demetis, den jeg hater mest reddet livet mitt. Reddet meg fra min egen far. Øynene mine føltes med tårer og det var ikke før jeg kjente noen legge hånden rundt meg at jeg oppdaget at jeg ristet og hulket voldsomt.

Etter en stund gikk det opp for meg. Det var ikke tilfeldigvis at jeg støtte på Kevin, han måtte ha noen til å redde både seg selv, resten av romvesnene og jorda. Det gikk opp for meg at Kevin hadde bare brukt meg til å få Justin. Få en kid som Alexis kunne oppdra til å bli en slags "superhero" som alle liker.

Tåren fortsatte å trille, det hjalp ikke noe mere med at Kevin strøk meg på ryggen. Tommelen strøk over underleppa mi, men det gjorde meg ikke noe mer roligere slik som han trodde. Han bøyde haka og så inni øyne på meg. Men da han lente seg inn for å kysse meg, trakk jeg meg unna. Det var noe som bare fikk meg til å ikke ville kysse han. Jeg elsker han. Av hele mitt hjerte, jeg elsker Kevin. Men den følelsen jeg følte nå, var en følelse ingen jente vil føle.

Brukt, utnyttet av han.

Hele livet hadde mamma sagt "en dag kommer han, en dag kommer prinsen din" men sannheten er.. Han finnes ikke, den perfekte prins finnes bare i eventyrer, og historier der prinsesse får den lykkelige prinsen.

"KOM DEG VEKK FRA MEG!"

@@
Hvem skriker??? O.o

Kommer snart flere mer.... ;)

Xx
-Eline

Umulig ~ EditingDonde viven las historias. Descúbrelo ahora