Del 3

1.3K 37 6
                                    

Twitter - @ElineJeanette / IG - @elinejeanette / Snapchat - @elinejyoutube

Copyright © 2014 Eline J.

Kevin POV

Foran meg sto Alexis. "Alexis! Hva gjør du her?" "Kevin, jeg er nødt til å prate med deg!" hun så på Kristin "I alenerom..." jeg snudde meg mot Kristin og ga henne et beklagende blikk, før jeg og Alexis gikk inn i stua.

"Så hva er det som er så fucking viktig? Jeg har liksom besøk!" sa jeg og hintet mot døren og gangen der Kristin sto. "Giragon har funnet ut at vi bor på denne planeten! Og nå er han kommet for å vinne denne også!" jeg så på henne med oppsperende øyne. "Giragon er her?! Hvordan fant han oss!?" tankene kvernet i hodet og jeg spurte Alexis om det. "Han har vist et eller annet slags sporingssysten..." hun så ned på fingrene sine, tydelig redd for hva som har skjedd....

Vi ble sittende å prate en stund...

Kristin POV

*Hvem er denne Alexis? Hva gjør hun her? Er hun den gamle kjæresten som vil ha han tilbake?* tankene surret og jeg ble beskymret for han, de ble lenge inne i stuen. Så jeg bestemte meg for å lage frokost. Den beste frokosten jeg kunne lage var arme riddere og pannekaker, merkelig nok klarte jeg alltid å kaste opp når jeg spiste brød...

Jeg begynte å lage pannekakerøre, men da jeg tok fra stekepannen bråket jeg litt og Kevin kom nermest løpende inn. Jeg lo, og når jeg først hadde begynt lo jeg bare enda mer. Han så jo ut som han hadde panikk! Jeg lo litt til og han så litt sur ut, men nå fikk han det derre lure uttrykket igjen. Han kom gående mot meg og......han begyne å kile meg. Jeg er sefølgelig kjempekilen! "Ke-vi-n! St-opp! -Jeg-mener-det!" sa jeg mellom all latteren.

Vi ramlet ned på kjøkkengulvet, og Kevin lå halvveis oppå meg. Han var tung, og jeg fikk et lurt uttrykk i ansiktet. "Hva skal til for at du skal gå av meg?" spurte jeg så sukkersøt som jeg kunne. "Si at du elsker meg!" sa han og gliste. "Måå jeg?" gnålet jeg og prøvde å dytte han bort, men han var for tung. "Om du må!? Å ja, vis du vil løs." han smilte. "Er dette nokk eller?" spurte jeg og kysset han, han skvatt men gjengjelde kysset. Det gikk over til rolig klining. "Hrm!" vi ble avbrutt av at noen kremtet, vi avsluttet og reiste oss opp. I dørkarmen sto Alexis, jeg rødmet og så ned. "Har du sakt det?" spurte hun og hevert øyenbrynene. "Sakt hva!" sa jeg og så på Kevin. "Alexis, nei!" "Men du må si det!" sa hun og kom mot oss, jeg rygget. Kevin så på meg og sukket. "Kristin, jeg må si deg noe..."

********

Vote og komenter!

Umulig ~ EditingTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon