Twitter - @ElineJeanette / IG - @elinejeanette / Snapchat - @elinejyoutube
Copyright © 2014 Eline J.
Vil bare si på forhånd at du må lese A/N på slutten! Viktig info!
Takk for 13.09
Skal ha spørsmål runde, så still spørsmål om alt og alt.
Bruk #AskElisWatt (på Twitter og insta) eller bruk kommentarfeltet
Komenter mens du leser. Elsker å se reaksjonene deres!
Kristin POV
Rett foran oss sto han.
Jeg skjønte fort at det var Giragon. Alexis stivnet vedsiden av meg, og i sidesyntet så jeg at hun var sur eller redd. Justin skalv vedsiden av meg, men jeg turte ikke se bort fra Giragon.
"Godt å se noen kjente." stemmen gav meg frysninger nedover ryggen. Han gliste og skulle til å gå et skryt fremoverr. Da en ny person ankom rommet. Jeg smilte fort.
"Justin! Kristin! Alt ok?" Jeg klemte hånden hans mens han vendte seg mot Giragon. "Du går ikke et skritt nærmere, ellers skyter jeg!" Kevin pekte på Giragon med en pistol, en av de nyeste tror jeg.
Han lo
"Dette er den værste ankomsten jeg har fått på over 10 år her på jorden." Svarte Giragon, og satte seg ved en stol. Alt stoppet inni meg. Han har vært på jorden før? Har han skadet noen. Hendene mine ble klamme og svetten rant nedover ryggen. Alt som hadde med dette hadde gjort meg nervøs og nå kaldsvettet jeg. "Du har vært på jorden før?" Var alt som kom ut av munnen min av alle spørsmålene i hode mitt. Han nikket, og reiste seg. Denne gangen kom Alexis pistol opp og jeg ble enda mer nervøs.
To pistoler, to romvesen -forandre det til tre pga Giragon- og en halv romevesen/menneskegutt på 14 år. Alt dette på samme plass... Herlig.
"Rolig nå Alexis Katus, du vil vell ikke skade noen?" Han så rett på henne og hun bet seg hardt i tunga.
Jeg så tilbake på Giragon, studerte utseende hans. Han hadde nesten samme brune hårfarge som meg så det ut som. Bortsett fra at det var gråskjær istedet for blonde striper som meg. "Det vet du godt at jeg kan." Alexis dro sikkerhetsklinken bak og pekte den rett mot brystet hans. Han lo og gikk nærmere.
Alt skjedde for fort. Jeg strakte ut armen for å beskytte Justin, men armen min kom foran pistolen til Alexis.
Hun skøt.
Øyeblikkelig følte jeg smerte, og skrek mens jeg datt ned må kne. Det gikk et hul på størrelse med en liten golfball gjennom høyre hånden min. Jeg skrek igjen mens jeg holdt rundt håndledet. Tårene trillet allerede og alt jeg klarte å fokusere på var hånden. Så jeg la ikke merke til da både Aelxis og Kevin var nede vedsiden av meg. Kevin prøvde å surre et tøystykke rundt armen, men noe skjedde som skremte alle sammen -bortsett fra Giragon, han bare lo- og alle skrek.
I det ene øyeblikket var hånden min praktisk talt 'hul', men så fort jeg blunket for å få vekk tårene og så på hånden. Grodde hullet og såret rett foran øynene på meg. Jeg skrek og kravliste bakover til jeg traff veggen.
"Som far som datter." Giragon dukket opp foran øynene mine. Jeg skrek igjen. Kevin og Alexis spratt opp,men før de fikk gjort noe ble de dyttet av sjokk mot veggen. Et elektrofelt holdt dem fast. "Justin! Kristin!" Kevin prøvde å vri seg løs. Men han nevne noen som fikk meg til å se rundt. Justin sto gjemt i et hjørne, i mørket av det lille lyset som fantes.
Jeg så på Giragon med frykt. "Hva mener du?" Stemmen min skalv og jeg myste for å se øyne hans. De var isblå, slik som mine. Han satte seg på huk foran meg. Løftrt bort hår fra ansiktet min og studerte meg. Jeg vek unna blikket hans, det var motbydelig. Han lente seg inn. Den varme pusten hans møt øret mitt ga meg frysninger på nakken.
"Det jeg sa var det jeg mente. Du er min datter, jeg er din far."
@@@@
Sååå.... Cliffhanger! Yeahy!
Så jeg fant ut at jeg lager en overraskelse på slutten. Hva syntes dere? Plis komenter! Fikk bare 1komemtar på forrige del :'(
Men komenter og vote så kommer delen mye raskere!
Xx
-Eline
ESTÁS LEYENDO
Umulig ~ Editing
RomanceJeg hadde fått en masse rare spørsmål og alt gikk bra helt til... "Når var sist du hadde det månedlige?" spurte legen,. flaks for meg var det en dame... Jeg kikket spørrende på henne. "Ah, når var sist du hadde mensen?" Jeg måtte tenke meg om. "Sist...