1

1.1K 20 1
                                    

I know places                                                                                                                                                                           deep inside                                                                                                                                                                           filled with pain.

I know places                                                                                                                                                                           deep inside                                                                                                                                                                            filled with hope.

I know places                                                                                                                                                                         deep inside                                                                                                                                                                                filled with fear.

I know places                                                                                                                                                                         deep inside                                                                                                                                                                             filled with rejection.

I know places deep inside filled with a love                                                                                                               so strong, so bright, so beautiful.                                                                                                                                   It leaves a scar, I will never remove.

Poems For HimWhere stories live. Discover now