"Hazir arkadaşlar başlayın"
"Bir dakika ne?Neye başlayacaklar?"Alkışlar arasinda zar zor duyulan sesimle arkamdakilere dönmeye çalıştım.Ama Iki çift güçlü el tarafindan tekrar siraya sabitlendim.
Tshirtümun boynu arkaya asılındığında ne yapacaklarını anlar gibi oldum.Makas arkamdaki kumaşı kesmeye başladığında ise beynim durdu sanki.
Akillarindan gecirdikleri beni çıplak bırakmak mıydı?
150 kusur kişinin karşısında hem de!
Hayir...
Gerçek olanı degistirememiştim. Yine herzamanki gibi güçsüz kalmistim.Bana yapilan zorbalıklari engelleyemiyordum.
Yalnızsanız herzaman zayıftınız..
Arkasi boydan boya kesilmis olan tshirtümu kollarindan siyirmaya calistiklarinda olanca gucumle göğsümü kollarima bastirdim.Sirtim coktan çırılçıplak kalmıştı zaten ama elimden gelen mücadeleyi vermeden pes etmeyecektim.
iki dampir erkeği ısrarla kollarımla göğsüm arasinda bir boşluk için uğraşıyordu.Asılmalari can yakıcı olmaya başladığında daha ne kadar dayanabileceğimi bilmiyordum.
"Kesin şunu!" Bu güçlü erkek sesi birazdan görecekleri manzara için haykıran kalabalığı üç kelime ile susturabilmisti. Beni çekiştiren eller bile durmuştu.Herkes gibi bende sesin geldiği tarafa baktim ve gördüğüm kişi ile şok oldum.
Hani şu uzun boylu sarisin mavi gözlü Moroilerden biri olan Darius'tu bu.Koyu mavi gozerindeki korkunc pariltilarla ve kasilmis koseli çenesiyle beni soymaya calisan dampirlere ofkeyle bakiyordu.Ayaga kalmamasina ragmen ondaki cusseyi farkedebiliyordum.
Tamam bunlar iyi guzel hoş da hayatimda bir kelime konusmadigim bu moroi bozuntusu neden bana yardim ediyordu?Daha dogrusu buna neden tenezzül etmisti?Benim için olduğuna bir türlü kendimi inandiramadim.Ama şuan ona müthiş ihtiyacim olduğu gerçeği yardimin nereden veya kimden geldigi gercegini onemsizlestiriyordu.
Kendini çoktan sınıfın temsilcisi ilan etmiş olan Leo atildi.
"Parti daha yeni basladi Darius.Oyunbozanlik yapma be dostum."
Bakislarini yanimdaki iki dingilden ayiran Darius Leoya tiksinmis bir bakış atti.
"Ben senin Dostun falan degilim Dampir!Hemen şu Saçmalığı bitir yoksa o kafanda kirilmadik kemik kalmayacak."
Leo Darius'un sözlerini siniftaki Darius 'a bulaşma bakislarini görmezden gelecek kadar salakti onu anladim cunku onun ardindan hayatindaki en sacma cumleyi kurdu.
"Pekala aşik çocuk,birazcik daha eğlenelim sevgilini birakiriz" Bu sefer sinif onun ardindan bir kahkaga patlatmadi.Onlar gibi ben de ağzım açık kalmış bir halde Leo'nun sözlerini ve salakligini hazmetmeye calisiyordum.
Ben Onu Öldürmek istiyordum Lan ne hazmetmesi!! Boylesine iğrenç bir şeyin şakası daha iğrençti lan!
Piç!
Darius yerinden firlayip Leo'yu yakalarindan kavrayip kaldirip yere firlattiginda aslinda benim yapmak istediklerimin 100 de birini yapmisti Leo ya.
Bi dakka Leo gibi beni zorlayan bir dampiri yere firlatmisti o!
Oha! O bir moroi piçi değil miydi? Ben mi yanlış biliyordum yoksa lan?
Sonra yanimdaki iki dingile döndüğünde ikisi de kaçacak delik aradi resmen.Leonun kafasiyla beni isaret etmesiyle biri hemen kalabaligin arasinda bir yerlere gidip elinde orta boy bir bidonla döndü.Onu hemen ellerime ve oturaga bosalttiginda ilk once ellerim masadan ayrildi .Tamamen ayaga kalktigimda Bir kac saniye sevinçle donup kaldiysamda kollarimi üstümde zor duran tshirte dolayip ucar adimlarla sinifi terkettim.
Ha?
Ne dediniz?
Etmem gereken bir teşekkür mü?
haaah..Bu o sinifta bir saniye daha durmak anlamina geliyordu ben de onu pas geçmistim.
Tanri aşkina ben bir Moroi ye...
teşekkür edecegim öyle mi?. .
Ben 4 yildir kimseye tesekkur etmedim.
Ciddi olamazsınız!
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
-----------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Akademisi
VampiriAren Ayaz 16 yasinda O bir dampir Insanlar dunyasinda kendine bir yer bulabilmisken onu sevdigi seylerden kopardilar. Gardiyan olmaya zolanmasi onun bunu kabul edecegi anlamina gelmiyordu.Dogdugu degil olmak istedigi seyi olmaliydi. Ve Bunda yalnis...