Διόρθωσε τον εαυτό σου

229 17 0
                                    

Ο Zayn και εγώ είχαμε και άλλον καβγά για το τίποτα. Του είπα ότι ήμουν κουρασμένη και ότι ήθελα να κοιμηθώ και αυτός απλά μου φώναξε. Κουράστηκα να μου φωνάζει οπότε του φώναξα και εγώ. 

Όπως πάντα, απολογήθηκε και μου έδωσε εκατομμύρια φιλιά. Μου φαίνεται περίεργο που μπορεί να πάει από το κακό στο καλό μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα. Ελπίζω αυτά τα χάπια που του δίνει η δασκάλα του να τον θεραπεύσουν.

"Είσαι έτοιμη;" Ρώτησε, αρπάζοντας το παλτό του. 

"Ναι. Είμαι έτοιμη." Σηκώθηκα από τον καναπέ, βγαίνοντας από την πόρτα προς το αυτοκίνητο. 

"Πραγματικά δε χρειάζεται να πάρουμε πολλά, δε νομίζω." Είπε ενώ έβαζε το κλειδί στην μίζα. "Οπότε δεν θα αργήσουμε."

Πηγαίνουμε να πάρουμε την συνταγή του. Αφού θα πηγαίναμε στο σούπερ-μάρκετ για να τα πάρουμε, αποφασίσαμε να ψώνια μας. Δεν ξέρω γιατί πηγαίνω για ψώνια μαζί του αφού δεν με αφήνει ποτέ να αποφασίσω τίποτα. Ούτε τι να φάω αυτό που θέλω, όποτε το θέλω. 

"Ελπίζω το μαγαζί να μην είναι γεμάτο. Δεν θέλω να βγάζω φωτογραφίες." Έσπασε την σιωπή.

"Ναι." Είπα ενώ έβαζα τα ακουστικά μου. Ξάπλωσα προς τα πίσω ακούγοντας την χαλαρωτική μου μουσική μέχρι να φτάσουμε στο σούπερ-μάρκετ.

Ο Zayn πάρκαρε το αυτοκίνητο και ενώ έβγαινα με σταμάτησε. 

"Σου μίλαγα σε όλη την διαδρομή και εσύ άκουγες μουσική;" Μιλούσε με σκληρό τόνο.

"Δεν ήξερα ότι μιλούσες. Θα έπρεπε-"

"Σκάσε. Τελείωσε, πάμε." 

Νωρίτερα σήμερα το πρωί ένιωσα άνετα κοντά του. Τώρα είναι όπως κάθε άλλη μέρα που είναι σκληρός και απαίσιος. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να είναι τόσο ευχάριστος και μετά να νευριάζει για βλακώδες πράγματα. Άρπαξε μια κάρτα και έβαλε την κουκούλα του για να μην τον αναγνωρίσουν. 

"Μπορούμε να πάμε να πάρουμε τα φάρμακα σου;" Ρώτησα, περπατώντας δίπλα του. 

"Όχι." 

"Δε γίνεται απλά να το ξεπεράσουμε για να μην χρειάζεται να ανησυχούμε για-"

"Όχι." 

"Θα ήταν πιο εύκολο αν εμείς-"

"Όχι." Επανάλαβε. "Θα ήταν πιο εύκολο αν απλά έμενες ήσυχη." 

Δεν είπα κάτι μετά από αυτό γιατί ήξερα ότι ήταν εκνευρισμένος. Απλά δεν ξέρω τι τον νευρίασε τόσο πολύ. Πήγαμε εκεί που είναι τα φρούτα και πήραμε μερικά μήλα, μπανάνες, και πορτοκάλια. Πάντα αγαπούσα τα σταφύλια. Πάντα συνήθιζε να τα παίρνει για εμένα, αλλά σταμάτησε να τα παίρνει όταν αρχίσαμε να τσακωνόμαστε. 

Wicked Games( Μεταφραση στα Ελληνικα)Where stories live. Discover now