Θέλεις;

233 20 0
                                    

Τα μάτια μου πετάρισαν και άνοιξαν και είδα την επίπεδη οθόνη που ήταν στον τοίχο. Στην λαμπερή οθόνη ήταν ο Tom και ο Jerry. Ένα κύμα φωτός έμπαινε από τις κουρτίνες. Χαμογελώντας, χασμουρήθηκα, καταλαβαίνοντας ότι ήταν από τον ήλιο. Άπλωσα τα χέρια μου στο πλάι για να τεντωθώ και χτύπησα κάτι. Γύρισα γρήγορα και είδα τον Zayn να τρώει ένα μπολ με δημητριακά. Cheerios.

"Λυπάμαι πολύ." Είπα, και κάθησα έτσι ώστε η πλάτη μου να είναι ενάντιο στο κεφαλάρι. "Δεν ήξερα ότι είσαι εδώ."

Ο Zayn ήταν με τις πιτζάμες του. Συνήθως θα ήταν μόνο με το μποξεράκι του, αλλά αυτή την φορά.... Ήταν τελείως ντυμένος. Ούτε ένα ίχνος του σώματος του φαινόταν, εκτός από τα βασικά μέρη.

"Είναι εντάξει." Σηκώθηκε από το κρεβάτι.

"Νόμιζα ότι θα βγεις με τον Louis σήμερα;" 

"Θα βγω. Απλά μιλάει με την Eleanor πρώτα." Άφησε το μπολ στην τουαλέτα (έπιπλο). "Είπε ότι κάθε φορά παίρνουν French fry Friday οπότε είπα να μείνω έξω από αυτό."

"Έχουν φύγει τώρα;"

"Όχι είναι πολύ νωρίς." Γέλασε. "Πηγαίνουν το βράδυ αλλά αφού έχουμε το μικρό μας πάρτι το μετακίνησε στο απόγεμα."

"Πότε θα γυρίσουν;"

"Δεν ξέρω πήγαινε να τους ρωτήσεις." Είπε έντονα και πήγε το μπολ του κάτω. Ήξερα ότι ενοχλήθηκε εξαιτίας των ερωτήσεων μου.

Αναστέναξα παίρνοντας ένα σουτιέν και ένα εσώρουχο πηγαίνοντας να κάνω μπάνιο. Έκλεισα την πόρτα του μπάνιου πίσω μου και σκεφτόμουν. Αν η El και ο Lou έφευγαν αυτό σήμαινε πως θα είμαι μόνη με αυτόν. Αυτόν. Φερόταν λίγο ύπουλα πριν λίγα λεπτά. Σαν να μην ήθελε να μου μιλήσει.

Όταν τελείωσα με το μπάνιο κατέβηκα κάτω με τα βρεγμένα μου μαλλιά πιασμένα σε ένα κότσο. Έφτασα την Eleanor πριν ετοιμαστεί.

"Γεια, Eleanor!" Είπα, και κάθισα δίπλα της.

"Γεια, Ari..." Είπε.

"Ενθουσιασμένη για το απόγευμα;" Την ρώτησα.

"Όχι ιδιαίτερα, το κάνουμε κάθε Παρασκευή." Χαχάνισε.

"Ναι, σωστά." Απάντησα.

"Καλύτερα να πάω να  ετοιμαστώ γιατί ο Louis είναι ήδη έτοιμος." Έφυγε βιαστικά.

------

"Μην ανησυχείς, Ari όταν γυρίσω θα περάσουμε το περισσότερο βράδυ μαζί." Είπε από το παράθυρο ενώ έφευγαν. Χαιρετούσα μέχρι να εξαφανιστεί το αυτοκίνητο. Δίστασα να μπω στο σπίτι, μόνη με τον Zayn ξανά.

Wicked Games( Μεταφραση στα Ελληνικα)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora