I llavors va aparèixer ell. Ell era perfecte però simple. Els seus cabells rossos com l'or i els seus ulls verd Esmeralda el feien únic. A més a més era alt i fort. Era tot el que les noies esperaven d'un noi i tenia varies persones darrere seu. Però només una era la important. Aquesta era ella.
Ella n'estava penjadíssima d'ell. Per ella, ell era el seu príncep blau. Ella era rossa comb ell i també amb els ulls verds. Eren molt iguals; això els feia compatibles. Ella era tímida i sempre passava desapercebuda.
Pero ell era difernt als demés, tenia un petit defecte; jugava amb les noies i canviava més de noia que de calçotets. Això a ella no li importava. Per ella només era necessari estar al seu costat. Nomes el volia a ell encara que fos només per uns instants.
Llavors ell se'n va adonar de que ella existia, que ella era mes important a la seva vida que qualsevol cosa. S'estimaven mútuament sense saber-ho. En aquells moments només es necessitaven l'un a l'altre. El món era més complicat quan estaven separats i el fet de que puguessin estar junts feia que els seus problemes desapareguessin.
I va ser llavors, i només llavors, que ell va canviar. Va deixar de jugar amb les noies per un espai que ocupava una persona que l'estimava de veritat. Va voler-li confessar el seu amor; pero ja era massa tard. L'havia perdut per sempre.
YOU ARE READING
RELATS
Short StoryRELATS serà un recull de curtes o petites histories de diferents temes, principalment amor.