Arkadaşlar medyadaki şarkıyı Gül düşünce açmanız dileğiyle😊😊
Offf...! Yatağımda bir o yana bir bu yana dönüyordum. Bir türlü kalkamıyordum yada kalkmak istemiyordum. ^Kızım kalksana üstüne su dökerim bak^ Sen suyu nerde bulacaksın ki Şukufe beni bu ucuz numaralarla kandırma ^Bi bakıma haklısın. Çok gereksiz oldu tamam^ Şukufe bu lafları sen mi söylüyorsun. Gözlerim yaşardı.
Alarmı bir daha duymak istemediğim için kalktım artık. Pijamalarımı çıkarttım. Okul formalarımı giyip aşağıya ineceğimm de formalar yok. En son beden dersindeydik. Ben bayıldım, Seda ile Bora bana şaka yaptılar, Bora bana sevdiğini itiraf etti, ben Bora nın kafasına bir güzel vurdum. Dur dur biraz ileri gittim. Hastanede Seda nın yanında çanta falan da yoktu.
****************
Aaahh aaahh! Ben boşuna Seda ya akıllı demiyorum. Çantamı okulda unutmuş. O an ki heyecandan. Biraz önce telefonda konuştum. Müdürden laf yemesek bari. O da kimmiş ben burda paramla okuyorum, diyenler zaten serbest geliyorlardı. Allahtan ben insanlara yukardan bakmıyorum. ^Bakamazsın zaten o kadarda uzun boylu değilsin^ Haaahahaahaa Şukufe şu an yerlere yatıyorum. ^Iyi ki bir espri yapalım dedik^ Sen espri yapma demişken. Hayatımda en fazla duyduğum iki cümle: Previously on Teen WoLf ve Sen espri yapma Gül olmuştur.
Ohaaa saat 8.20. Acele etmeliyim. Acele etmeliyim. Bu cümleyi söylerken bir yandan da üstümü giyiniyordum. Aynaya baktığımda çoraplarımı yanlış giymiştim. Biri pembe üstüne mor çizgili diğeri maviydi. Bir daha değiştirmedim. Kim görecek ki zaten. Okula gitme vaktim çoktan geçiyordu. Aşağıya indim ve Bora yı gördüm. Salonda oturuyordu."Hele şükür geldin ufaklık. Bende tam gidiyordum. Gel seni de götüreyim." Dedi. Özel şoförüm olma yolunda ilerliyordu. Acaba okula gidiyor mu.
"Bir şey sorabilir miyim? " dedim. Bir daha Bora dan azar yemek istemiyordum.
"Evet sor. Bakıyorumda tavsiyeme kulak vermişsin." dedi gülerek. Bir daha öyle bi şey yaparmıyım. Ondan sonra taramalıya bağlıyor. Sonon torkço oğrotmonon kom?
"Neyse Bora bey soruma geçiyorum. Okula gidiyor musunuz? Acaba." dedim.
"Üniversite üçüncü sınıfa gidiyorum. Daha doğrusu gidiyordum şimdi gitmiyorum ama hala kayıtım var. " dedi.
Anlayan varsa yorum yapabilir mi ^Bak şimdi kanka. Şöyle başlıy...^ Şukufecim anladım. Lafın gelişi dedim. ^O zaman niye yorum yapsın diyorsun ya. Gidiyorum ben..... Gül bana ordan 20 tl ateşlesene. Diğer iç seslerle kafeye gideceğiz de^ Kızım ben zor buluyorum. Sana nerden verey...
Bide dalga geçiyor ya. Git be artık. Olur olmadık anlarda çıkıp geliyor.Şimdi fark ettim de benim iç sesimle ne kadar garip ilişkimiz var. Bora elini önümde sallayarak
"Dünya dan Gül e. Orda hayat var mı?(Öyle deyince ona döndüm) Araba ya binme şerefinde bulunmaz mıydınız? Demişti. Haklı şimdi
"Ahh! Ne kadar da kibar bir erkek. Tabiki binerim. " dedim ve arabaya bindim. Hakikaten bayağı geç kalmıştım.
Okula geldiğimde herkes içeri girmişti. Tam Seda içeriyi girerken gördüm. Yetişmek için koşmuştum.
Aaaaaaaaaaaa (niiiiye heeeer şeeeey buuuu kkkadar yaaavaşllllıyor )
Hayıııırrrr. Hakiiiikkkaaateeen niiiiyyye buuuu kaaaddddar yaaavvvaş ^Kaaannnkkaaa düşüyyyyoruuz galliibaa^ Galliibaa. Seddaaaaa kaaaaannnkkksss. Ellliiimmi bariii tuuuttt. SedaaaaaaaTabi bu çığlığımı duymamasına imkanı yoktu. Hemen yanıma geldi ve kaldırdı. Olanları söyleyince,
"Kızım bağırsaydın duyardık." Demişti. ^Kız haklı hacı ^ Sen çok biliyon Şukufe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim Bir Manyak #Wattys2016
Ficção Adolescente"Ufaklık iki şey söyleyeceğim. Birincisi sen güçlü bir kızsın. Ikincisi SENİ SEVİYORUM. " ********************** Bizimkisi ilk görüşte aşk değildi. Bizimkisi tanıdıkça alevlenen bir aşktı. ********************** Bora nın geçmişte yaptığı bir hata b...