Epi 14

2K 156 15
                                    

Start >>>

NJ ~ ခ်ာတိတ္ tripသြားမလား?တပတ္ေလာက္ေလ?

Jin ~ O.O မနက္စာစားရင္း ဘာထေဖါက္တာလဲ?

NJ ~ ဟုတ္ပါဘူး ကိုတို႔ မဂၤလာသာေဆာင္ျပီးတာ honeymoon မထြက္ရေသးဘူးေလ...အာ့ေႀကာင့္ :)

Jin ~ ho...honeymoon??

NJ ~ စိတ္မပူပါနဲ႔ ခ်ာတိတ္သေဘာမပါဘဲ ခ်ာတိတ္အသားကိုမထိပါဘူး honeymoonမွာ နွစ္ခန္းယူခ်င္လည္း သေဘာ...

Jin ~ အဲဒါဆို ဟိုတယ္နွစ္ခန္းယူမယ္ဆိုတာ ကတိေနာ္ arjushi...

NJ ~ arraso!!သြားမယ္မလား?

Jin ~ အင္း ok khaja call ^^...

NJ ~ ဟက္ဟက္ အဲဒါဆို သြား အခုအထုတ္ သြားျပင္ခ်ည္!

Jin ~ ဒီေန႔သြားမွာလား O.O??

NJ ~ ဒါေပါ့ pali...အထုတ္ျပင္

Jin ~ ဒါနဲ႔ ဘယ္ကို??

NJ ~ ( smirk ) hauweiiii....🎵🎵

At ဟာဝိုင္အီ,

{ ေလယာဥ္ဘယ္ေလာက္ႀကာႀကာ စီးရသလဲေတာ့ မသိဘူး မနက္ကထြက္တာ ညဘက္ေရာက္တယ္ပဲ ေရးလိုက္မယ္ေညာ္ ဟီးးး စမီးအာသာရမ္းရႊီးဘာ xP }

Namjoon ေအးေအးေဆးေဆး ေနရရန္ beachအနီး hotel ဘန္ဂလိုတလံုး ငွားလိုက္သည္ ထိုအထဲ ဝင္လိုက္သည္နွင့္ luxuryေတြအျပည့္...ထို႔ေနာက္ အခန္းထဲ ဝင္လိုက္ေတာ့ King size ကုတင္နွင့္ ထိုကုတင္ထက္ နွင္းဆီပြင့္ဖတ္ေတြ ႀကဲထားကာ ဖေယာင္းတိုင္ေလးေတြ ထြန္းထားလ်က္...

Jin ~ arjushi moya ေျပာေတာ့ ေတ်ာက္တခန္းဆို ?

NJ ~ ေအးေလ တေယာက္တခန္း ပါတဲ့ဟာေပးဖို႔ မွာထားတာ ဘာေတြလဲမသိ ေနဦး receptionဖုန္းဆက္လိုက္ ဦးမယ္! ခဏေစာင့္ဦး...

Jin ~ >< Nae!

Namjoonဖုန္းေခၚရန္ ထြက္သြားသည္နွင့္ Jinကုတင္နား သြားႀကည့္ကာ စူးစမ္းႀကည့္သည္ တသက္နွင့္တကိုယ္ ဒါေတြဟာ မျမင္ဖူးခဲ့ေသာ အရာေတြ ကုတင္ေပၚ ထိုင္ႀကည့္လိုက္ေတာ့ အိက်သြားသည္

Jin ~ ခ္ခ္ ေကာင္းလိုက္တာ ကုတင္ႀကီးက အိေနတာပဲ xD

ထို႔ေနာက္ ျပတင္းတံခါးေလး ဖြင့္လိုက္ေတာ့ ေလေလးေတြ တျဖဴးျဖဴးတိုက္ကာ ပင္လယ္အနံ႔အသက္ ရေနခဲ့သည္ ထိန္ထိန္သာေနေသာ လမင္းႀကီးကိုတလွည့္ လိႈင္းလံုးေတြ ရိုက္ခတ္ေနေသာ ကမ္းေျခကို တလွည့္ႀကည့္ရင္း မ်က္လံုးေလးမိွတ္ကာ လိႈင္းပုတ္သံနားေထာင္ေနမိသည္ ထိုအခါ ခႏၶာကိုယ္က ကုတင္ေပၚ အလိုအေလ်ာက္ လဲေလ်ာင္းမိကာ ေလယာဥ္ အႀကာႀကီး စီးခဲ့ရသည္မို႔ အိပ္စက္ျခင္းသို႔ကူးေျပာင္း၍ ခႏၶာကိုယ္ကို အနားေပးလိုက္ေတာ့သည္ .....

Love comes secretly ♡Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt