Epi 9

1.9K 190 25
                                    

Start >>>

Jin ဌာနအတြင္းဝင္ကာ အလုပ္သင္အတြက္ ထားေသာ စားပြဲတြင္ဝင္ထိုင္လိုက္သည္။ တေအာင့္အႀကာ...

" Kim Jinnie shi?"

Jin ~ Nae..ဒီမွာပါ!

" အားလံုးကို မိတ္ဆက္ရဦးမယ္ေလ လာခဲ့ပါ"

Jin ~ Nae...

ထို႔ေနာက္ Jinကိုယ့္ကိုကိုယ္ မိတ္ဆက္ျပီးသြားေသာအခါ...

" ကဲ ဒီေန႔ကေတာ့ အလုပ္သင္အသစ္အျပင္ မန္ေနဂ်ာအသစ္ပါ ျဖစ္သြားတယ္ အရင္မန္ေနဂ်ာက ပင္စင္ယူသြားျပီမို႔ Kim Namjoonဒီကုမၸဏီ ပိုင္ရွင္ရဲ႕ညီ Kim Yoongiက အခုကစျပီး Marketing Departmentရဲ႕ ကိစၥအဝဝ ကိုင္တြယ္မွာမို႔ အားလံုးပဲ သူ႔ကိုသာ အစီရင္ခံႀကပါေနာ္ "

Jin'pov ~ Kim Yoongi?Gi Oppa!!

"Jinnie shi မန္ေနဂ်ာကို ရံုးခန္းထဲ ဝင္ျပီး မိတ္ဆက္လိုက္ဦး! "

Jin ~ Ah nae nae...

Jin မန္ေနဂ်ာ ရံုးခန္းသို႕သြားကာ

" ေဒါက္ ေဒါက္ ေဒါက္ "...

YG ~ Nae...ဝင္ခဲ့ပါ

Jin ~ Annyeonghasaeyo...ဒီေန႔မွ အသစ္ေရာက္လာတဲ့ အလုပ္သင္ဝန္ထမ္း Kim Jinnie imida...bamgasamitha manager nim!!( 90·bow )

YG ~ အလဲ့လဲ့ အခုကတည္းက ဒီေလာက္ အပိုးက်ိဳးေနျပီလား Jin?

Jin ~ ဟာာ Gi Oppaကလည္း ... ေျပာထားမယ္ Jinက Arjushiမိန္းမမွန္း မသိေစနဲ႔ေနာ္...

YG ~ အြင္ ဘာကိစၥ!?

Jin ~ Arjushiမိန္းမမွန္း သိရင္အားလံုးက ဝိုင္းေနမွာ မသိတာႀကလို႔...Gi Oppaလည္း Jinကိုအလုပ္ထဲမွာ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေပး ဒီအတိုင္း ကိုယ့္ဝန္ထမ္းေတ်ာက္လို ဆက္ဆံေပးေပါ့...

YG ~ Ah ဒါဆို ဒီအလုပ္ခြင္ထဲမွာေတာ့ Hyungမိန္းမ မဟုတ္ဘူးေပါ့

Jin ~ အဲ့လိုသေဘာ ဆိုပါေတာ့...

YG ~ ငိွငိွ အဲ့လိုေျပာေတာ့ နာကဖမ္းစားခ်င္လာျပီ ( devil smile )

Jinမ်က္နွာပန္းေရာင္ေလး သန္းကာ ခုခ်က္ခ်င္း ဒီရံုးခန္းထဲမွ ထြက္ေျပးခ်င္စိတ္ ေပါက္လာသည္။

Jin ~ ဖ...ဖမ္းစားရေအာင္ Jinကအေကာင္လား စကားလံုးကို ဘယ္လိုသံုးျပီး ေျပာေနမွန္း မသိဘူး ေတာ္ျပီ Jinေျပာတာေတြ မွတ္ထား အလုပ္သြားလုပ္ေတာ့မယ္..

Love comes secretly ♡Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon