Epi 23

1.4K 145 27
                                    

Start >>>>

Jin'pov ~

ကြၽန္​မရဲ႕အရာအားလံုးျဖစ္​တဲ့ သူ ... အၿမဲတမ္​း သူ႔ကိုပဲ ​ေမွ်ာ္​ၾကည္​့​ေနခဲ့တာ သူတ​ေယာက္​ကိုပဲ အားကိုးခဲ့တာ ယံုၾကည္​ထားတာ ဒါ​ေတြသူလည္​း သိမွာပါ သိရက္​နဲ႔ ဘယ္​လိုလုပ္​ ဒီလိုလုပ္​နိုင္​ရတာလဲ arjushiရယ္​?!

အိမ္​သို႔ျပန္​ရာ လမ္​းတ​ေနရာတြင္​ မီးပိြဳင္​့ျဖတ္​ကူးရာ မ်ဥ္​းၾကား​ေပၚ၌ အသက္​မပါ​ေသာ လူတ​ေယာက္​ကဲ့သို႔ တလွမ္​းခ်င္​းလွမ္​းကာ ​ေလွ်ာက္​လာသည္​ မ်က္​ရည္​​ေတြက​ေတာ့ အဆတ္​မျပတ္​ စီးက်​ေနသည္​ထင္​သည္​ အခုခ်ိန္​ စိတ္​​ေတြက လြင္​့​ေမ်ာလ်က္​ အိမ္​ျပန္​လမ္​းလား မ​ေသခ်ာဘဲ ​ေလွ်ာက္​မိ​ေနဆဲ ​ေဘးနားက ျဖတ္​သြားသည္​့ လူ​ေတြလည္​း ဝိုင္​း၍တီးတိုး​ေျပာ​ေနသည္​  ရုတ္​တရက္​ ​ေခါင္​းထဲတိုးဝင္​လာ​ေသာ ဟြန္​းတီးသံ ... လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​ရာ ကားမီးက မ်က္​လံုးထဲစူးခနဲ ဝင္​​ေရာက္​လာသည္​ ထိုစဥ္​ ​​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​အ​ေတြး​ေတြက ​ေခါင္​းထဲတိုးဝင္​လာခဲ့သည္​ ဒီကားတိုက္​လို႔ ကြၽန္​မ​ေသတဲ့အခါ arjushi​ေနာင္​တရၿပီး အသည္​းအသန္​ ငို​ေႂကြး​မလားလို႔​ေပါ့ ...

​ေနာင္​တရ​ေစခ်င္​သည္​ ကြၽန္​မကို နာက်င္​​ေအာင္​ လုပ္​သည္​့သူ႔ကို မွတ္​သား​ေလာက္​​ေအာင္​ သင္​ခန္​းစာ ​ေပးခ်င္​မိသည္​ ... အဆံုးသတ္​အ​ေနနွင္​့ မ်က္​ခြံလႊာကို ပိတ္​ခ်ကာ နာၾကဥ္​းစြာ ၿပံဳးလိုက္​မိသည္​ တသက္​လံုး ​ေသတဲ့အထိ Kim Jinniကို သတိရ​ေန​ေပးပါ Arjushi :')

" တီ တီ တီ တီ "

ကားဟြန္​းတီးသံက ရပ္​စဲသြားျခင္​းမရိွ တစထက္​တစ ပို၍က်ယ္​​ေလာင္​လာကာ အနားသို႔နီးကပ္​လာခဲ့သည္​

ရုတ္​တရက္​ ​လက္​ကို​ေဆာင္​့ဆြဲခံရ​ေသာ အသိ... မ်က္​လံုးမိွတ္​လ်က္​နွင္​့ပင္​ ထို​ေနာက္​ပါသြားကာ မ်က္​လံုးဖြင္​့ၾကည္​့​ေတာ့ ရင္​းနွီး​ေန​ေသာ ရင္​ခြင္​ထဲ ​ေရာက္​ရိွလို႔​ေနသည္​ သူ.... ဘယ္​လိုလုပ္​ ကြၽန္​မ​ေရွ႕​ ​ေရာက္​​ေနတာလဲ?

" ဟို​ေကာင္​မ​ေလး ​ေသခ်င္​ရင္​ တျခားကား​ေရွ႕ သြား​ေသ ငါ့ကိုအမုွပတ္​​ေအာင္​ မလုပ္​ခ်င္​နဲ႔ ! ​ေခတ္​လူငယ္​ ​ေတြမ်ားအားအားရိွ ကိုယ္​့ကိုကိုယ္​ ​ေသ​ေၾကာင္​းႀကံတာလြဲရင္​ တျခားဘာမွ လုပ္​စရာ မရိွၾကဘူး ထင္​တယ္​ "

Love comes secretly ♡Where stories live. Discover now