Day 15
Suga
"Hoi!" Aku mencengkam bahu Jungkook dan V.Mereka berdua terkejut kemudian memandang wajah aku dengan perlahan.
Amboi.Muka aku ni macam John Cena ke sampai mata korang nak tertanggal tengok aku?
"Klo-Klo"
"Kau panggil aku klorok aku sumbat kau dalam longkang"
V terdiam.Susu kotak kecil yang digenggamnya aku rampas."Hoi!Susu aku"
"Kau ni umur berapa?3 tahun nak minum susu?" Aku gelak sakan seakan-akan benda tu kelakar.Okay?Padahal tak pun.
"Kau nak apa?"
"Panggil aku bos Suga"
Diaorang pandang muka masing-masing sebelum,"pffft" ketawa besar.Sabar je aku tengok cacing pita dua ekor ni.Patut Jisun panggil kau cacing ya?
"Eh,suka nampak?"
"Boleh tak panggil nama kau je?Bos Suga tu keterlaluan lah" kata Jungkook.Aku menjelingnya supaya dia diam.Dan dia diam.
"Aku nak buat favour ni"
"Apa?Flavour?" Tanya V terngiang-ngiang.Dia ni taik telinga banyak sangat ke sampai tertutup terowong telinga?
"Favour lah.Buat apa aku nak buat perisa?"
"Faveret?" kalini,Jungkook pula yang tanya.Mak oi,aku cakap benda simple dah diubahnya perkataan lain.
"Carrot?" V memandang Jungkook,nak pastikan dia dengar faveret ataupun carrot
Tak tahan lagi,aku cepuk kepala mereka dengan kuat.Tak kuat sangat eh?Mati anak teruna orang,aku pulak kena lenyek macam ikan tuna dalam tin nanti.
"Stupid overload!F-A-V-O-U-R"
Mereka meng-oooo tanda faham kemudian tanya aku benda alah apa tu?
Keep calm and keep your swag suga
"Susah aku nak cakap dengan korang.Senang,aku nak buat permintaan.Kau boleh tak tolong aku?"
"Hak alah,cakap je lah korea.Apa susah-susah cakap englesh?Ingat kitaorang ni-"
Disebabkan nak tutup mulut Jungkook,aku duduk di antara mereka berdua.Bahu mereka aku lilitkan dengan tangan aku.Aku pandang Taehyung dan Jungkook sambil tersenyum.
"Aku nak mintak tolong.Nanti aku belikan aiskrim"
Diaorang tersengih sebelum mengangguk.
Ada satu masa,I guna V,ada satu masa I guna Taehyung.So bear with it
Love yaaa fam~
YOU ARE READING
TABLEMATE || MYG [C]
Short Story"Oh no miss.I did not plagiarize her.Maybe,we're just meant to be" Meant to be kepala otak kau >>Dimana Min Yoongi mencatat rekod kerana tidak skip kelas english buat kali pertama.<< ©jimineastry Note:ini cerita dibuat masa saya masih noob hoho